امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20737 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد؛

امسال 35 جشنواره تفریحات ورزشی درتهران برگزار می شود

خبرایران: محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: 35 جشنواره ورزشی و تفریحی امسال درسطح مناطق 22 گانه پایتخت برگزار می شود.
امسال 35 جشنواره تفریحات ورزشی درتهران برگزار می شود

محمد رضایی روز دوشنبه در گفتگویی افزود: هدف از برگزاری جشنواره های تفریحی و ورزشی پایتخت ، حضور و مشارکت گسترده خانواده ها به فعالیت های ورزشی و تندرستی خواهد بود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین دوره المپیاد و پارالمپیاد و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران از 15 فروردین خبرداد و گفت: در این رویداد ورزشی که تا پایان امسال ادامه دارد نیز مردان در 50 رشته و زنان در 48 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

رضایی گفت: مسابقات المپیاد و پارالمپیاد در سه سطح محله، منطقه و فرا منطقه در سطح مناطق پایتخت برگزار می شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به برگزاری جشنواره ورزشی و تفریحی خانوادگی پهنه در سطح چهار منطقه پایتخت خبرداد و افزود: جشنواره تفریحی ورزشی پهنه به میزبانی مناطق 22(پارک خلیج فارس)، چهار( پارک پلیس)، 15 و 18 پایتخت انجام می شود.

رضایی گفت: هدف از این رویداد ورزشی کشف استعداد های برتر و ایجاد نشاط و تندرستی میان خانواده های پایتخت برشمرد و جشنواره ورزشی پهنه از20 تا 30فرودین ماه( به مدت 10روز ) با حضور افزون بر 2میلیون نفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: جشنواره تفریحی و ورزشی تهران زیبا با حضور افزون بر یک میلیون نفر از پنجم تا 13 فرودین در 22 بوستان منتخب تهران برگزار شد. همچنین به مناسبت روز طبیعت(13فروردین)جشنواره بومی و محلی خانوادگی با شرکت یک میلیون و 200هزار شهروند تهرانی در یکهزار بوستان سطح شهر تهران انجام شد.

منبع : ایرنا

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب