امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20753 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تسلیت شهردار تهران به خانواده شهیدان حسنی

خبرایران:دکتر محمدباقر قالیباف شهردار جهادی تهران طی پیامی، درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج علی اکبر حسنی پدر برادران شهید حسنی را به خانواده آن مرحوم و مردم شهید پرور منطقه 17 تسلیت گفت.
تسلیت شهردار تهران به خانواده شهیدان حسنی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، صبح امروز و با ارسال پیامی دکتر قالیباف رحلت مرحوم حاج علی اکبر حسنی را تسلیت گفت.

در متن این پیام چنین آمده است:«درگذشت مرحوم «حاج علی اکبر حسنی» پدر شهیدان سرافراز «امیرعلی،عباس و محسن حسنی» را به روح مطهر آن شهیدان و به همه بازماندگان تسلیت می گویم و امیدوارم روح مطهر این فقید سعید در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.»

پدر شهیدان حسنی، صبح روز دهم فروردین ماه همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رجب به دیدار حضرت حق شتافت و پیکر مطهر ایشان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی النقی(علیه السلام) در میان بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار منطقه 17 و بر دستان عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) تشییع شد.

گفتنی ست در روزهای پایانی سال گذشته، سردیس یادبود برادران شهید حسنی در یکی از مبادی ورودی منطقه 17 نصب گردید که موجبات رضایت خاطر ابوالشهدا را پدید آورد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب