امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20754 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تور عكاسي معماري در كاخ گلستان برگزار مي شود؛

آغاز تورهاي هنري و كارگاه آموزشي جايزه قلب تهران

خبرایران: تورهاي هنري و كارگاه آموزشي نخستين جايزه هنري قلب تهران 16 تا 20 فروردين ماه جاري در منطقه 12 تهران برگزار مي شود.
آغاز تورهاي هنري و كارگاه آموزشي جايزه قلب تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومي نخستين جايزه هنري قلب تهران، تور عكاسي با محوريت زندگي و اقتصاد شهري؛ بازارگردي با حضور محمدمهدي رحيميان 16 فروردين، تور عكاسي با محوريت بناهاي تاريخي با حضور حسن غفاري 17 فروردين در منطقه 12 تهران و تور عكاسي با محوريت عكاسي معماري با حضور يدالله ولي زاده 20 فروردين ماه در كاخ گلستان برگزار مي شود. تور طراحي پوستر با محوريت بناهاي تاريخي منطقه 12 با حضور بهرام كلهرنيا 19 فروردين ماه و كارگاه آموزشي تصويرگري درباره محورهاي جايزه هنري قلب تهران و بناهاي تاريخي اين منطقه با حضور علي هاشمي شهركي 17 و 18 فروردين ماه در سراي كاظمي منطقه 12برگزار مي شود.

نخستین جایزه هنری قلب تهران در رشته های عکاسی، آگهی دیواری(پوستر)، تصویرگری و کارتون ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان و هنرمندان می توانند تا 24 فروردین جاري در سایت این جایزه به نشانی www.tehranfestival.com  ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

شهرداری منطقه 12 تهران این جایزه را در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می کند. بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)،  منطقه 12؛ محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه 12 در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می شود. بخش ویژه با عنوان نام آوران قلب تهران است که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ی تلخ "ساختمان پلاسکو" و ابراز رشادت جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص دارد.

نخستین جایزه هنری قلب تهران به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران به همت شهرداری منطقه 12 تهران ارديبهشت ماه امسال برگزار می شود. هدف از این رویداد فرهنگی، هنری ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه‌مندان و هنرمندانی است که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ی منطقه‌ی دوازده شهرداری گرایش دارند. آثار نهایی، حاصل کار هنرمندانی خواهد بود که از منظر رویکرد فردی خویش به ویژگی های منحصر بفرد روابط متقابل انسان و محیط شهری، جاذبه های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی تهران معاصر و آثار عهد ناصری خواهند پرداخت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب