امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20756 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین نشست معاونان و مدیران سازمان ورزش برگزار شد؛

دبیر: کمک به گسترش ورزش همگانی را وظیفه خود می دانم

خبرایران:رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه معاونان و مدیران سازمان ورزش و روسای تربیت بدنی مناطق 22گانه پایتخت، حمایت و پشتیبانی از گسترش ورزش همگانی را وظیفه خود دانست.
دبیر: کمک به گسترش ورزش همگانی را وظیفه خود می دانم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نخستین نشست معاونان و مدیران ستاد، مدیران مجموعه های ورزشی و سوله های الزهرا و مدیران تربیت بدنی مناطق 22گانه تهران با حضور علیرضا دبیر، عضو و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
 در ابتدای این نشست رییس سازمان ورزش شهرداری  ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از تلاش معاونان، مدیران و کارشناسان ورزش برای اجرای جشنواره  تفریحی ـ ورزشی تهران زیبا در ایام نوروز تقدیر کرد.
رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته تلاش همکارانش در مجموعه سازمان ورزش منجر به افزایش مشارکت شهروندان در عرصه ورزش همگانی شد، افزود: در سال جاری نیز با برنامه ریزی دقیق به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها می‌پردازیم.
به گفته وی جشنواره تفریح و ورزش برای همه، جشنواره ورزشی شهر آفتاب، جشنواره پرواز بادبادک‌ها و ... ازجمله فعالیت های ورزشی پیش بینی شده برای فصل بهار در سال جاری است.
 رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش از رویکرد نو و سنجیده شهردار تهران در جهت همگانی کردن ورزش تشکر و تصریح کرد: اگر امروز سازمان ورزش برای برگزاری صدها برنامه ورزشی در سطح پایتخت و جذب هزاران نفر از شهروندان به ورزش به خود می بالد، در سایه حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ویژه پیشکسوتان ورزشی ازجمله علیرضا دبیر میسر شده است.
این نشست با اظهارات عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه یافت.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جمع معاونان و مدیران سازمان ورزش ضمن قدردانی از تلاش‌های همه جانبه فعالان عرصه ورزش همگانی و ایجاد تحول چشمگیر در این عرصه، برای از گسترش فعالیت های ورزشی اعلام آمادگی کرد.
علیرضا دبیر به شرح مختصری از اقدامات خویش در پایتخت در مقام ریاست کمسیون برنامه و بودجه پرداخت و خطاب به حاضران گفت: " بنده شخصا معتقدم توجه به ورزش به ویژه ورزش بانوان باید در لیست اولویت ‌های شورای شهر قرار گیرد و کمک به توسعه ورزش همگانی را وظیفه خود می دانم.
در ادامه دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری به تشریح برنامخه های آتی در سال جاری پرداخت.
نشست یادشده روز 14 فروردین ماه در محل آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب