امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20775 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور برگزار مي كند؛

ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال

خبرایران :سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال را در مرداد ماه 1396 برگزار مي كند.
ششمین همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی و اشتغال

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، حميدرضا ثابت نژاد، معاون  پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان با اعلام اين خبر بیان داشت: مهلت ارسال چكيده مقاله به ششمين همایش ملی و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال تا تاريخ 31/01/1396 مي باشد.

معاون  پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بيان داشت: ششمين همایش ملی و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران با اهداف؛  شناسايي چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش هاي مهارتي؛ راهبردها و راهکارهاي توسعه مهارت آموزي و اشتغال؛ فرهنگ سازي براي گسترش توجه به آموزش هاي مهارتي؛ فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين المللي در نظام آموزش مهارتي؛ بهبود اثربخشي وكارآيي آموزش هاي مهارتي؛ تقويت جايگاه آموزش هاي مهارتي در بخش هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي و ... برگزار مي شود.

حميد رضا ثابت نژاد تصريح كرد: همايش مذكور در محورهاي ؛ مهارت آموزی و توسعه اجتماعی، اشتغال پایدار و کار شایسته با مهارت آموزی، ICT و روش‏های نوین یادگیری در آموزش‏ های مهارتی، مهارت آموزی با مشارکت ذینفعان با رویکرد توسعه اقتصادی، تضمین کیفیت آموزش‏ های فنی و حرفه ای و انطباق با بازار کار برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند در ساير حوزه هاي مرتبط به مهارت آموزي و اشتغال نيز مقالات خود را ارسال نمايند.

  وي افزود: امید است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازمانی به خصوص بخش خصوصی ، مشابه سالهاي گذشته،  شاهد برگزای هرچه باشکوه تر این همایش باشیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان در خصوص زمانبندی ششمين همایش ملی و بين المللي مهارت آموزي و اشتغال بیان داشت: مهلت ارسال چکیده مقاله 31/01/1396، مهلت ارسال مقاله کامل 25/3/1396 و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال 96 است.

وي افزود: دبیرخانه همايش مذكور دفتر پژوهش، طرح و برنامه ریزی درسي سازمان می باشد.

 علاقمندان مي توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تنظيم و ارسال چکيده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه كنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب