امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2079 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام بانک مرکزی تأکید کرد؛

مؤسسه اعتباری توسعه اولین مؤسسه دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی

خبرایران: دکتر اکبر کمیجانی قائم مقام رییس کل بانک مرکزی در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی تأکید کرد: مؤسسه اعتباری توسعه اولین مؤسسه دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی است.
مؤسسه اعتباری توسعه اولین مؤسسه دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مؤسسه اعتباری توسعه، دکتر اکبرکمیجانی طی سخنان مبسوطی با اشاره به اینکه مؤسسه توسعه اولین مؤسسه دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی است به  تشریح انواع نظام های پولی و بانکی و سیاست های مربوطه پرداخت و کارامدی نظام بانکی و پولی را منوط به تقویت نقش نظارتی بانک مرکزی دانست.
در کنفرانس مزبور طی مراسم ویژه ای رونمایی از تمبر ياد بود كنفرانس و نشريه علمي و پژوهشي توسعه مديريت پولي و بانكي با حضور دکترعلیرضا هادیان همدانی مدیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه در کنار دکتر اکبرکمیجانی قائم مقام رییس کل بانک مرکزی، دکترمسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور و جمعی از مدیران سیستم بانکی صورت پذیرفت.
مدیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه به عنوان عضو شورای سیاست گذاری همراه با جمعی از معاونین مدیر عامل، مدیران ادارات مرکزی و رؤسای مناطق مؤسسه اعتباری توسعه در نخستین روز کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی حضور به هم رساندند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب