امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20827 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما»

خبرایران: داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما» معرفی شدند.
معرفی داوران بخش پویانمایی سومین جشنواره فیلم «سما»

روز پنجشنبه هفته گذشته جلسه هیات داوری بخش «پویانمایی» جشنواره سوم «سما» برگزار شد و براساس امتیازات تخصیص یافته به آثار انتخابی، بهترین های این بخش برگزیده شدند. این جلسه با حضور هیات داوران بخش «پویانمایی» این دوره از جشنواره شامل آقایان مجید اسماعیلی، بهرام عظیمی، هادی محمدیان، بهرام جلالی پور و سیدعلیرضا گلپایگانی برگزار شد.

معرفی اجمالی داوران بخش «پویانمایی» سومین جشنواره ملی فیلم سما:

مجید اسماعیلی: متولد 1339 ، مدرس دانشگاه، تهیه کننده و کارگردان انیمیشن است و سازنده انیمیشن «پادشاه آب» و تهیه کننده آثار انیمیشن «داستان سامرا» و «درخت طوبی» و چند فیلم سینمایی و سریال بوده است.

بهرام عظیمی: متولد 1345 تهران. کارگردان نخستین اثر سینمایی بلند و انیمیشن با نام «تهران 1500» و سازنده آثار و شخصیت های مختلف کارتونی در تلویزیون بوده است. داوری بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی را به عهده داشته و صاحب جوایز بسیاری در زمینه کاریکاتور و انیمیشن شده است.

هادی محمدیان: کارگردان انیمیشن و سازنده آثاری چون «بینا و دینا»، «پرواز تا بی‌نهایت» و «شاهزاده روم» و دارنده جوایز و تقدیرهایی در جشنواره های عمار، فجر، رویش، ققنوس و جشن خانه هنرمندان می باشد.

بهرام جلالی پور: نویسنده داستان و فیلمنامه و نمایشنامه برای کودکان و در زمینه انیمیشن مانند زندگی حضرت سلیمان و نویسنده کتاب هایی در زمینه هنر است.

سیدعلیرضا گلپایگانی: متولد اهواز، دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن در دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر، دانشجوی دوره دکترای پژوهشی هنر در دانشگاه هنر اصفهان و مدیر عامل شرکت تخصصی تولید انیمیشن «حرکت کلیدی» می باشد.

سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در تاریخ 26-30 فروردین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب