امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20829 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمايت آپ از دوی بين المللی پارس با حضور 40 کشور درتهران

خبرایران: دوی بين المللي پارس صبح جمعه 18 فروردين با حضور 40 کشور باحمايت شرکت آپ در تهران برگزار شد.
حمايت آپ از دوی بين المللی پارس با حضور 40 کشور درتهران

به گزارش خبرایران از  روابط عمومي شرکت آسان پرداخت دوي بين المللي پارس صبح جمعه 18 فروردين با حضور 40 کشور باحمايت شرکت آپ در تهران برگزار شد. دوندگان اين رقابت ها در دو بخش آقايان (10، 21، 42 کيلومتر) و بانوان (10 کيلومتر) رقابت خود را آغاز کردند.

از نکات حائز اهميت اين رقابت ها مي توان به شليکتپانچه آغاز اين رقابت توسط مسعود سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان و حضور دکتر محمد نهاونديان، رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور نيز به عنوان دونده افتخاري اشاره کرد.

محمد جواد مرادي که سابقه حضور در المپيک 2016 ريو را دارد در بخش دوي 42 کيلومتر توانست قهرماني در اين مسابقات بين المللي را به دست آورد محمد فرجي و احسان زيني­وند در جايگاه دوم و سوم ايستادند. در ماده 21 کيلومتر علي اکبر برزي از خراسان رضوي به مقام قهرماني رسيد و صابر چرخي و حسن شيرقوي هر دو از آذربايجان شرقي در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در دوي 10 کيلومتر حسين کيهاني­، مري بيرانوند، رحيم ديبايي توانستند به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب کنند.

در قسمت بانوان خانم پريسا عرب رکورددار ايران از استان مرکزي جايگاه نخست را به دست آورد، زيموروتا دونده اي از کشور فرانسه نايب قهرمان شد و زهرا رئيسي ديگر دونده کشورمان نيز به عنوان سومي دست يافت.

با توجه به اينکه اين مسابقه محدوديت سني نداشت حضور دونده 85 ساله قزويني باعث شگفتي اين دوره از مسابقات شد.

دو و ميداني به عنوان مادر رشته هاي ورزشي، هر چند علاقه مندان زيادي در ايران دارد، اما تا کنون سهم اين رشته پر مدال ورزشي در المپيک، تنها يک نفر در رشته پرتاب ديسک بوده است.برگزاري ماراتن در اين سطح و براي نخستين بار اتفاقي نيست که بتوان به سادگي از آن گذشت. آسان پرداخت با باور به اينکه تاثير اين تورنمنت ها و تجربه حضور بزرگان ميادين ورزشي در رشد و تعالي ورزش امري ثابت شده است در راستاي حمايت از ورزش پايه و با توجه به اهميت اين ورزش مادر به عنوان حامي در اين تورنمنت شرکت کرد و اميدوار است که اين حرکت آغاز اتفاقات رو به رشد در ورزش دو و ميداني کشور عزيزمان باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب