امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20833 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید انجام شد؛

دیدار نورورزی وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانشگاه فرهنگیان

خبرایران : به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و مصادف با میلاد حضرت جواد الائمه (ع) دیدار نورورزی وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانشگاه فرهنگیان انجام شد.
دیدار نورورزی وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانشگاه فرهنگیان

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، دکتر فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش مصادف با ولادت با سعادت امام محمد تقی جواد الائمه (ع) شنبه 19 فروردین به مناسبت آغاز سال جدید با حضور در جمع معاونان، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با آنان دیدارکرد و سال نو را به آنها تبریک گفت.

 دکتر فخر الدین دانش آشتیانی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال جدید به بیان نقش دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در تحقق شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با هدف پرورش نیروی انسانی کارآمد و مولد با کیفیت و قابل رقابت در عرصه جهانی و ارائه شیوه های موثر برای حصول نتیجه پرداخت.

همچنین در این مراسم دکتر مهرمحمدی  ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام محمد تقی(ع) با بیان مطالبی  تربیت معلم بر حسب دیدگاه های تحولی و نگاه ترکیبی به آموزش و پرورش را از راه تعبیه ایده ها و نگاه ها در وجود نسل جدید معلمان دست یافتنی دانست.

شایان ذکر است گفتگوی صمیمی کارکنان دانشگاه فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش در خصوص مسائل پیش روی دانشگاه از دیگر بخش های این دیدار بود.     

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب