امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20897 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد بحرانی مطرح کرد؛

نمایش« آدم آدم است» یک کار گروهی موفق و جذاب است

خبرایران:محمد بحرانی وحید آقا پور بیست‌ویکم فروردین‌ماه، مهمان سومین اجرای نمایش «آدم، آدم است» بودند
نمایش« آدم آدم است» یک کار گروهی موفق و جذاب است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نمایش، محمد بحرانی، بازیگر و صداپیشه‌ و وحید آقاپور، بازیگر تئاتر، دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه مهمان سومین اجرای نمایش «آدم، آدم است» به کارگردانی حبیب الله دانش بودند .

 محمدبحرانی بعد از اجرای نمایش عنوان کرد:«من خیلی گروه را دوست داشتم، بسیار گروه منسجمی بود. حبیب دانش، کارگردان کار را از سال 79، که هم‌کلاسی من در دانشکده ی هنرهای زیبا بود، می‌شناسم. با افتخار به تماشای این کار نشستم. متن «آدم، آدم است» از برشت، جزو متن‌های آشناست. بسیار از دیدن این نمایش لذت بردم. دم همه‌ی عوامل این نمایش گرم. از همه‌ی دوستان دعوت می‌کنم، برای تماشای این نمایش بیایند. من به بازیگران جوان این کار، که در تهران و در سالن مولوی، این کار را اجرا کردند، افتخار می‌کنم.»

وحید آقا پور  پس از اجرای نمایش عنوان کرد: «در مجموع، من این نمایش را، نمایش موفقی می‌دانم، زیرا فضاسازی خیلی گویایی در این نمایش اتفاق می‌افتد و تقسیم‌بندی صحنه‌ها به شکلی است که از تنوع بصری خوبی برخوردار است. جنبه‌ی موزیکال نمایش نیز به نظرم به این اجرا کمک کرده‌است. اگر من این نمایش را طراحی و اجرا می‌کردم، نمایش‌نامه را کوتاه‌تر می‌کردم تا نمایش در زمان کوتاه‌تری اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت :از نظر کارگردانی، به نظر من، شاهد نمایش کارگردانی شده و منسجمی هستیم که عناصر مختلف آن، پیوند خوبی با هم دارند. این نمایش از نظر کارگردانی نمره‌ی خوبی می‌گیرد.

آقاپور در پایان گفت :من در بحث انتخاب نمایشنامه نقد دارم، به نظر من نمایشنامه را می‌شد به‌گونه‌ای انتخاب کرد که درک مستقیم‌تری از جامعه ارائه بدهد.اما این‌که یک پروسه‌ی کارگاهی منجر به اجرای این نمایش شده و بازی جوانانی که تجربه‌های نخستین آن‌هاست، در مقابل چشمان تماشاچیان تالار مولوی محک می‌خورد؛ اتفاق بسیار خوبی‌است.  وجود یک پروسه‌ی طولانی‌مدت کارگاهی برای به صحنه رفتن این نمایش، کاملاً مشهود است. و ریزه‌کاری‌های زیاد این اجرا، تماشاچی را متوجه روند تمرین مستمر و طولانی این گروه می‌کند. این نمایش، نمایش ارزشمندی است. ممکن است که از لحاظ نمایش‌نامه عده ای از مخاطبان ارتباط برقرار نکنند، اما این موضوع ارزش تلاش‌های این گروه را زیر سؤال نمی‌برد.»

حسن برجکی ، فرزانه جمال زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی ، محمدرضا صالحی،صادق طالعی، عباس طباطبایی ،حسن فضلی ، نگار محمدزاده ،عباس نورمحمدی،فریبرز واحدی در نمایش « نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز18 فروردین ساعت 20:30 هر روز غیر از شنبه‌ها به تالار مولویی در میدان انقلاب، خ 16 آذرتالار مولوی مراجعه بکنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال      https://www.tiwall.com/theater/adam مراجعه نمایند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب