امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20898 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور فعال بانک مهر ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بيمه

خبرایران: بانک قرض الحسنه مهر ایران با برپایی غرفه در دهمین دوره نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه که از ۲۶ تا ۲۹ فروردين امسال، در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، خدمات و طرح هاي تسهيلاتي خود را به عموم بازديدکنندگان معرفي مي کند.
حضور فعال بانک مهر ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بيمه
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اين نمايشگاه سالانه با حضور جمع کثيري از بانک ها و شرکتهاي توانمند داخلي و خارجي به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانك و بيمه مي باشد و بانك قرض الحسنه مهر ايران نيز به منظور تشريح سبد محصولات، طرح هاي تسهيلاتي، دستاوردها، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود در عرصه بانكداري اسلامي و تحقق مسئوليت هاي اجتماعي در دهمين دوره اين نمايشگاه حضور فعال خواهد داشت. 
 
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امسال « فاينکس ۲۰۱۷ » در مساحتي بالغ بر ۳۴ هزار متر مربع برگزار مي شود که ۱۵ هزار متر مربع آن فضاي مفيد است. 
 
حضور ۲۰۰ شرکت اصلی به همراه بیش از ۸۰ زیر مجموعه در این نمايشگاه قطعي شده و بيش از ۱۴ هزار متر مربع به غرفه‌هاي ارکان بورس، کارگزاريها، شرکتهاي تامين سرمايه، شركتهاي مشاور سرمايه گذاري، بانك ها و موسسات اعتباري و مالي، شركت هاي خدمات بازار سرمايه، شركتهاي پذيرفته شده در بورس و بيمه ها اختصاص يافته است.
 
بانک قرض الحسنه مهر ایران از تمامی بازدیدکنندگان و مشتریان خود دعوت مي کند تا با حضور در دهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه، از غرفه اين بانك نيز بازديد به عمل آورند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب