امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2092 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا هادیان مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه شد

خبرایران: علیرضا هادیان همدانی به سمت مدیرعاملی مؤسسه اعتباری توسعه منصوب شد.
علیرضا هادیان مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه شد

به گزارش خبرایران به نقل از امور روابط عمومی و بازاریابی مؤسسه اعتباری توسعه، جناب آقای علیرضا هادیان همدانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی استراتژیک و نیز حائز سوابق و افتخارات ارزشمندی در نظام بانکی و عرصه های مختلف اقتصادی کشور می باشد، به عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی مؤسسه اعتباری توسعه منصوب گردید.

گفتنی است به همین مناسبت مراسم معارفه هادیان همدانی با حضور مهندس خلیل زاده، دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی (مدیرعامل گروه اقتصادی توسعه فردا و نایب رئیس هیأت مدیره مؤسسه) و نیز سایر مدیران ارشد مؤسسه اعتباری توسعه برگزار شد.

در این مراسم دکتر خلیل ارجمندی ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در طی دوره تصدی در سمت سرپرستی مؤسسه، توفیق هر چه بیشتر را برای مدیرعامل جدید مؤسسه از خداوند متعال خواستار شد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد مؤسسه اعتباری توسعه با افزایش سرمایه و تبدیل به بانک در آینده ای نزدیک بتواند نقشی پررنگ تر از پیش را در شبکه بانکی کشور ایفا نماید. در ادامه این مراسم نیز جناب آقای هادیان ضمن قدردانی از دکتر ارجمندی و سایر مدیران پیشین و فعلی مؤسسه برای رساندن آن به جایگاه رفیع فعلی اظهار داشت: ” ان شاء ا… با همت و تلاش بی وقفه سهامداران، مدیران و کلیه کارکنان مؤسسه اعتباری توسعه در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت بانک توسعه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اعضای نظام بانکی کشور باشیم.”
شایان ذکر است تأیید صلاحیت حرفه ای آقایان دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی و علیرضا هادیان همدانی به عنوان اعضای هیئت مدیره مؤسسه اعتباری توسعه توسط بانک مرکزی مورد موافقت قرار گرفته و به مؤسسه اعتباری توسعه ابلاغ گردیده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب