امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20923 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرروابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری عنوان کرد؛

استفاده هفت میلیون و۹۲۰ هزار نفر از سینماهای حوزه هنری در سال ۹۵/ بازسازی کامل ۷ سینما/ افتتاح نخستین پردیس سینمایی اصفهان و آغاز مقدمات فاز اجرایی پردیس‌های سینمایی شهرهای ساری، مراغه و بجنورد

خبرایران:سازمان سینمایی حوزه هنری در سال 95هفت سینما را در شهرهای آبادان، ارومیه، تبریز، بیجار، تهران و اصفهان بازسازی کامل کرد.
استفاده هفت میلیون و۹۲۰ هزار نفر از سینماهای حوزه هنری در سال ۹۵/ بازسازی کامل ۷ سینما/ افتتاح نخستین پردیس سینمایی اصفهان و آغاز مقدمات فاز اجرایی پردیس‌های سینمایی شهرهای ساری، مراغه و بجنورد

سازمان سینمایی حوزه هنری در سال  95هفت سینما را در شهرهای آبادان، ارومیه، تبریز، بیجار، تهران و اصفهان بازسازی کامل کرد. همچنین، ساخت نخستین پردیس سینمایی شهر اصفهان که در سال 95 کلید خورده اکنون آماده بهره‌برداری است و هفته آینده به صورت رسمی با حضور مسئولان سینمایی و مدیران استان اصفهان به ناوگان سینمایی کشور متصل می‌شود.
یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری در آستانه افتتاح اولین پردیس سینمایی شهر اصفهان در گفتگویی با بیان این مطلب خبر داد: علاوه بر این، مقدمات ساخت پردیس‌های سینمایی در شهرهای ساری، مراغه و بجنورد انجام شده و سال 96 این پروژه‌ها به همت موسسه بهمن سبز و با مدیریت محمود کاظمی وارد فاز اجرایی می‌شوند. همچنین، نقشه‌های پرديس سینمایی گنبد ارائه شده و در مراحل فني و مجوز از شهرداري است.

وی ادامه داد: سازمان سینمایی حوزه هنری برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های سینما در کشور و ارتقای سالن‌های سینمایی در قالب نوسازی، تجهیز و بهسازی سینما‌ها از طریق بهمن سبز و کارشناسان و مدیران این موسسه به صورت جدی در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها ورود کرده و این سازمان، «سینماسازی»را به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم جزو سیاست‌ها و اولویت‌ فعالیت‌های خودش قرار داده است.

به گفته وی؛ حوزه هنری در یکی دو ساله اخیر چندین پروژه بزرگ را در برنامه‌اش قرار داده که تعدادی از آن‌ها مراحل ساخت و ساز را طی کرده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند. سینما «فلسطین» اصفهان و سینما «آزادی» شهر آبادان که مخروبه‌هایی بیش نبودند به همت دست اندرکاران سینمایی حوزه هنری امروز به بهره برداری و بازگشایی رسیده‌اند و در خدمت مردم قرار دارند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب