امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20925 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایرانیها در نوروز ۵۴ میلیون دقیقه مکالمه خارجی داشتند

خبرایران:شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری ۵۴ میلیون دقیقه مکالمه میان ایران و دیگر کشورهای جهان در نوروز امسال خبر داد.
ایرانیها در نوروز ۵۴ میلیون دقیقه مکالمه خارجی داشتند

 شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: در ایام نوروز امسال،‌ ۵۴ میلیون و ۳۷۲ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان ایرانی با دیگر کشور های جهان برقرار شده است.

براساس اعلام مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، از این حجم مکالمه، ۳۴میلیون و ۹۴۷۶۳۱ دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و ۱۹میلیون و ۴۲۳۹۱۸ دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.

بیشترین مسیر ترافیک مکالمات بین الملل نیز مربوط به کشورهای افغانستان، عراق، امارات، آمریکا، پاکستان، ترکیه، آلمان و کانادا بوده است.

اوج ترافیک روزانه مربوط به روز سی اسفند ۱۳۹۵ همزمان با تحویل سال ۱۳۹۶ بوده است که در این روز ۵میلیون و ۶۶۰۶۱۹ دقیقه مکالمه مبادله شد.

براساس این اعلام، شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب