امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20940 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازمیدان راه آهن تا خیابان انقلاب؛

1000چنار کاشته شده در خیابان ولی عصر (عج) سبز شدند

خبرایران: شهردار منطقه 11 تهران گفت: هزار چناری که چندی پیش در خیابان ولی عصر (عج) از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب کاشته شده بود؛ حال و هوای بهاری گرفته اند و سبز شدند.
 1000چنار کاشته شده در خیابان ولی عصر (عج) سبز شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ؛ نصراله آبادیان در این باره گفت: کاشت یک هزار درخت چنار جوان با هدف احیای چنارهای خیابان ولی عصر (عج) در فضاهای مناسب این خیابان حد فاصل میدان راه آهن تا خیابان انقلاب از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در ماه های پایانی سال گذشته انجام شده است.

به گفته آبادیان این چنارها که 3تا4 ساله هستند؛ در خاک بسیار مرغوب  رشد کرده و از کیفیت مطلوبی برخوردارند و در طرح جایگزینی چنارهای آسیب دیده خیابان ولی عصر (عج) با چنارهای استاندارد؛ کاشته شده اند.

بر اساس این گزارش چنارهای جوان خیابان ولی عصر (عج) این روزها با هوای بهاری و بارانی تهران رشد کرده اند و منظره زیبایی به طولانی ترین خیابان خاورمیانه در بخش مرکزی شهر تهران ایجاد کرده اند.

خیابان ولی عصر (عج) طولانی ترین خیابان خاور میانه است که درختان چنار آن از دوران طهران قدیم تا به امروز شهرت ملی دارد و 5 کیلومتر این خیابان از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب در محدوده منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب