امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20958 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین دوره آموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری جديد در بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد

خبرایران : با توجه به اینکه به زودی در راستای ارتقاء دولت الکترونیک، نرم افزار اتوماسيون اداري جديد در کل كشور به صورت يكپارچه راه اندازي مي شود، به همت دايره آموزش اداره توسعه سرمايه انساني و اداره فناوري اطلاعات و ارتباطات، اولين دوره آموزشي اين سامانه با حضور ۷۵ نفر از نمايندگان مديريت شعب استان هاي مختلف بانك قرض الحسنه مهر ايران در تهران برگزار گرديد.
اولین دوره آموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری جديد در بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين دوره، مطالب ضروري طي ۳ گروه آموزشي از روز شنبه مورخ ۱۹/ ۱/ ۹۶ لغايت ۲۱/ ۱/ ۹۶ از ساعت ۸ الي ۱۷ در سايت رايانه اي واحد آموزش بانک به صورت عملي و کارگاهي، ارائه شد.

همچنین، در فاز دوم این دوره آموزشی، نمایندگان ادارات مرکزي در روزهاي شنبه بيست و ششم و يکشنبه بيست و هفتم ۹۶ تحت آموزش قرار مي گيرند.

شرکت کنندگان در این دوره تا زمان استقرار کامل سامانه در بانک، نسبت به آموزش كاركنان و پاسخگویی به سوالات و مشكلات كاربران و پشتیباني سامانه اقدام مي نمايند.

گفتنی است، در این نرم‌افزار، به مفهوم اتوماسیون اداری، از منظر نويني توجه شده است که محدوده گسترده‌اي از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوي حجم وسيعي از فرآيندهاي سازمان است.

این مجموعه که کاربرد آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی تسری يافته،‌ از استقبال بالايي در سازمان‌ها برخوردار است. پوشش همه‌جانبه نيازهاي كاربران توسط زيرسيستم‌هاي اين مجموعه، به ضمانت اجرايي و تمايل عموم كاربران به بهره‌گيري از آن افزوده است.

در نرم افزار اتوماسیون اداری، پشتیبانی کامل فرآيندها و تعاملات مورد نياز براي توليد و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداري صورت مي پذيرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب