امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20971 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدير کل حريم شهرداري تهران در جلسه نظارت ستادي منطقه يک؛

مناطق داراي حريم بر صيانت از اين اراضي تلاش کنند

خبرایران :مدير کل حريم شهرداري تهران بر حفظ و صيانت از اراضي و لزوم مديريت يکپارچه در خصوص مسائل و مشکلات پيش رو در مناطق و نواحي داراي حريم تاکيد کرد.
مناطق داراي حريم بر صيانت از اين اراضي تلاش کنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک دکتر حسين خانلري مديرکل حريم شهرداري تهران در جلسه نظارت ستادي از حريم منطقه يک که به منظور حفظ و صيانت از حريم و برخورد قاطع با ساخت و سازهاي غير مجاز برگزار شد، اظهار داشت: نصب تابلوهاي هشدار دهنده  و حضور حريم بانان در محدوده حريم از اقدامات مهمي است که تاثير بسزايي در جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز و جلوگيري و کنترل انتقال مصالح به محدوده حريم دارد.

مديرکل حريم شهرداري تهران با اشاره به بازديد ميداني انجام شده از حريم منطقه يک و همچنين بررسي گزارشات در خصوص آخرين وضعيت حريم شمال تهران ،خاطر نشان ساخت : لازم است تعداد ساخت و سازهاي انجام شده در حريم منطقه يک بررسي شود و هر ناحيه نسبت به بناهاي موجود اطلاعات  را کامل تر و جامع تر تهيه نمايد ، تا نسبت به مميزي اين بناها اقدام و اين منطقه را به عنوان منطقه پايلوت در اين امر معرفي کرد.

دکتر خانلري گفت: مناطق داراي حريم در خصوص عناصر بحران زا بايد نسبت به ايمن سازي مصاديقي که در    حوزه ي بحران هستند با همکاري مهندس سازه و کميسيون رفع خطر اقدام کنند و به منظور نظارت و کنترل مستمر بر حريم از طريق استقرار و نظم بخشيدن به اکيپ هاي حريم بان برنامه ريزي نموده و با هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز برخورد کنند.

 مهندس سيدعليرضا حسيني قائم مقام شهردار منطقه يک نيز با ارائه گزارشي در خصوص جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در ايام نوروز اظهار داشت : کليه مسيرهاي ورودي مصالح در چهار ايستگاه ميدان سربند ،ميدان امامزاده قاسم(ع)، گلابدره ابتداي خيابان شکيبايي و بوکان در دو شيفت کاري تحت کنترل و نظارت قرار گرفت.

وي افزود: در راستاي نظارت دقيقتر بر صدور مجوزها ،طرح ممنوعيت عبور خودرو از محل استقرار کانکس حريم بانان نيز اجرايي شد تا مانع انتقال مصالح با خودروهاي شخصي شويم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب