امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20987 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید رضایی از جشنواره ورزشی پهنه شمال و جنوب غرب تهران؛

مشارکت 36درصدی تهرانی ها در عرصه ورزش/ استقبال 3 ملیون نفر از جشنواره های تفریحی ـ ورزشی

خبرایران: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران امروز شنبه 26 فروردین ماه از محل برگزاری جشنواره ورزش، تفریح، تندرستی، همه جا، برای همه در دو پهنه شمال غرب و جنوب غرب بازدید کرد و از استقبال 3 میلیون نفری پایتخت نشینان از جشنواره های ورزشی خبر داد.
مشارکت 36درصدی تهرانی ها در عرصه ورزش/ استقبال 3 ملیون نفر از جشنواره های تفریحی ـ ورزشی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در حاشیه این بازدید رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره یادشده، برپایی این نوع جشنواره های ورزشی ـ تفریحی را برای حفظ سلامت روحی و جسمی آحاد جامعه ضروری دانست.
وی با تاکید بر سیاست های سازمان ورزش مبنی بر توسعه و حمایت همه جانبه از برگزار کنندگان چنین جشنواره هایی خاطرنشان کرد:  سازمان ورزش توانست با استفاده از پتانسیل های موجود در مناطق 22گانه و با اجرای برنامه های مختلف ورزشی، علاوه بر ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور در عرصه ورزش، میزان مشارکت شهروندان در فعالیت ورزشی را به 36 درصد برساند .
رضایی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در تهران از ابتدای سال 96، تصریح کرد: برگزاری جشنواره تهران زیبا در تعطیلات نوروز، برپایی ایستگاه های تفریحی ـ ورزشی در یک‌هزار بوستان همزمان با روز طبیعت و نیز برگزاری جشنواره ورزش، تفریح، تندرستی، همه جا، برای همه در چهار پهنه تهران منجر به استقبال  و حضور بیش از سه میلیون تن از شهروندان در یک ماه نخست سال جاری شده است.

در حاشیه حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در بوستان جوانمردان (منطقه 22) و بوستان قائم (منطقه 18 ) شهروندان حاضر در محل برگزاری جشنواره فوق با وی به گفتگو پرداختند و خواسته های ورزشی خویش را مطرح کردند.
گفتنی است، جشنواره ورزش، تفریح، تندرستی، همه جا، برای همه از روز بیستم فروردین ماه در چهار پهنه تهران اغاز شده است و تا روز سی ام فروردین ماه ادامه دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب