امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20995 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عضو هیات مدیره بانک ملت اعلام کرد؛

تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است

خبرایران : عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.
تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملت، علی رضا لگزایی در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگرنزد همین بانک واریز شده است.

وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده اند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده است.

لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.

روابط عمومی بانک ملت از تمامی مشتریان، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده اند، پوزش می طلبد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب