امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهره مندی بالغ بر 370 هزار نفر از شهروندان منطقه 10 از برنامه های آموزش های شهروندی

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از برگزاری 8700 برنامه ترویجی آموزشی و بهره مندی بالغ بر 370 هزار نفر از شهروندان منطقه 10 از برنامه های اداره آموزش شهروندی خبر داد.
بهره مندی بالغ بر 370 هزار نفر از شهروندان منطقه 10 از برنامه های آموزش های شهروندی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های شهروندی در ارتقاء سطح فرهنگ و بهینه سازی زندگی شهری یادآور شد: افزایش سطح کیفیت زندگی و آرامش و آسایش مستلزم آگاهی شهروندان نسبت به تکالیف و حقوق خود است و بر همین اساس اجرای برنامه های ویژه شهری از جمله کمپین آسمان آبی زمین پاک جزو آرمان والایی است که می بایست با آگاه سازی و اجرای برنامه های آموزشی برای تفکیک و کاهش زباله، کاهش آلودگی هوا، صوتی و بصری، فرهنگ بهینه استفاده از منابع و انرژی فرهنگ سازی و نهادینه شود.

 وی افزود، در همین راستا با تلاش اداره آموزش های شهروندی، برنامه های مختلفی برای آموزش اقشار مختلف خصوصا کودکان و نوجوانان در زمینه های آموزش خط سفید، بازیافت زباله، اخلاق زیست محیطی و ... اجرا شد و تا حدودی توانستیم در راستای تحقق اهداف گام برداریم.

وی یادآور شد : سال گذشته با تلاش اداره آموزش های شهروندی بالغ بر 370 هزار نفر از شهروندان از 8700 برنامه ترویجی و آموزشی در قالب برپایی جشنوراه های مختلف، برنامه های مناسبتی، مسابقات و طرح های مختلف شهری بهره مند شدند.  

وی آگاه سازی و افزایش مشارکت شهروندان و نهادهای مرتبط مثل آموزش و پرورش و مساجد را از رویکردهای سال جدید برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی شاهد تحول در شهر و بهبود شرایط در زمینه فرهنگ شهرنشینی باشیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب