امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حیدرمشیمش در نشست خبری اعلام کرد؛

نمایشگاه بین المللی ساختمان پروژه ایران با حضور ۱۵۰ شرکت خارجی برگزارمی شود/ بازارایران برای شرکت‌های بین‌المللی جذابیت بسیاری دارد/نمایشگاه های پروژه ساختمان فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند

خبرایران:مدیربرگزاری سومین پروژه ایران گفت:سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پروژه ایران با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت خارجی از ۲۳ کشور، از ۴ تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند.
نمایشگاه بین المللی ساختمان پروژه ایران با حضور ۱۵۰ شرکت خارجی برگزارمی شود/ بازارایران برای شرکت‌های بین‌المللی جذابیت بسیاری دارد/نمایشگاه های پروژه ساختمان فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «سومین نمایشگاه بین المللی ساختمان پروژه ایران» صبح امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه 1396 با حضور«حیدرمشیمش» فعال بخش خصوصی و از مدیران برگزاری سومین پروژه ایران ،«علیرضا آیینه چیان» ازدیگر مدیران برگزاری پروژه ایران و اصحاب رسانه برگزارو دراین نشست خبری «حیدر مشیمش» مدیربرگزاری سومین پروژه ایران اظهارداشت: پروژه ایران قصد دارد با توجه به فضای جدید اقتصاد ایران، سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پروژه ایران را با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت خارجی از ۲۳ کشور، از ۴ تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند.

مشیمش تصریح کرد:ایران یکی از کشورهای مهم خاورمیانه است و چون فعالیت‌های اصلی ما نیز در خاورمیانه شکل گرفته، ترجیح می‌دهیم در ایران هم حضور پرقدرتی داشته باشیم. ناگفته نمایند که بازارایران برای شرکت‌های بین‌المللی جذابیت بسیاری دارد و حضور پیاپی هیات‌های تجاری از کشورهای اروژایی در تهران، نشان دهنده علاقه فعالان اقتصادی این کشورها برای حضور در بازار ایران است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توافقی که پس از مذاکرات هسته‌ای حاصل شده، جذابیت بازار ایران برای شرکت‌های بین‌المللی دوچندان شده و ما باور داریم که می‌توانیم با برگزاری نمایشگاه‌هایی که بیش از نیمی از شرکت‌های حاضر در آن خارجی هستند، تکنولوژی‌های جدید، شیوه‌های جدید، مواد اولیه جدید، کسب و کارهای جدید، ماشین‌آلات جدید و تجریه‌های جدید به بازار ایران وارد کنیم.

مدیربرگزاری سومین پروژه ایران عنوان داشت:در شرایط فعلی که درهای اقتصاد جهانی به روی ایران باز شده است، صنایع و بازار ایران بیش از هر زمانی به این موارد نیاز دارد و نمایشگاه پروژه ایران در سال‌های گذشته صرفا برای معرفی این رویداد به مشارکت کنندگان خارجی و مخاطبان ایران بود، بنابراین چندان گستردگی نداشت.

وی ادامه داد: اما امسال خیلی حرفه‌ای تر قصد ظاهر شدن داریم. یکی از برنامه‌های اساسی ما برپایی سمینارهای تخصصی با مشارکت چهره‌های شناخته شده ایرانی در زمینه صنعت ساختمان است. کارشناسان ایرانی قرار است به نمایندگان کشورهای خارجی یاد بدهند چگونه و با چه هدفی وارد بازار ساخت و ساز ایران شوند و از برنامه های این نمایشگاه برپایی سمینارهای تخصصی در زمینه صنعت ساختمان ایران، برگزاری همایش تخصصی با محوریت آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان در جهان است.

حیدرمشیمش در پایان گفت: نمایشگاه های پروژه ساختمان در کشورهای مصر، لبنان، اربیل، بغداد، قطر و ایران برگزار می شود و سالیانه هزاران شرکت بین المللی از ۵۰ کشور دنیا را گردهم جمع می کند و فرصت های تجاری ایجاد می کند.

 

آیینه چیان : شرکت کنندگان باید با توانمندی‌های بومی و ملی ما در حوزه ساخت و ساز آشنا باشند

علیرضا آیینه چیان ازمدیران برگزاری پروژه ایران نیزدر ادامه این نشست خبری اظهارداشت: جامعه مهندسان ایران، شورای فنی و مهندسی کشور و موسسه تاسیس و توسعه صنعت و انرژی از حامیان برگزاری پروژه ایران هستند. قرار است نمایشگاه امسال چیزی فراتر از نمایشگاه باشد و ارزش افزوده به همراه داشته باشد.

آیینه چیان ابرازداشت:شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال باید با توانمندی‌های بومی و ملی ما در حوزه ساخت و ساز آشنا باشند. به همین منظور در روزها برگزاری «پروژه» ایران، سمینارهایی برای آشنایی شرکت‌کنندگان با فضای فرهنگ معماری ایران برگزار می‌شودو

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی به فعالان شهرهای مختلف که توانمندی‌های بسیاری در کار خودشان دارند از دیگر برنامه‌های ماست. ما نمی‌خواهیم این فعالیت‌ها و این فرصت‌ها تنها در انحصار تهران بماند. به همین دلیل با اتاق‌های بازرگاتی شهرستان‌ها ارتباط گرفته‌ایم و از آنها برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است. تاکنون نیز چند استان هیات‌های خودشان را برای حضور در نمایشگاه معرفی کرده‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان پروژه ایران، بخشی از مجموعه نمایشگاه‌های پروژه ساختمان است که در کشورهای مصر، لبنان، اربیل، بغداد، قطر و ایران برگزار می‌شود. نام «پروژه» یکی از مشهورترین عنوان‌ها در نمایشگاه‌های خاورمیانه به شمار می‌آید و این نمایشگاه سالانه هزاران شرکت بین‌المللی را از بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان گردهم می‌آورد.

نخستین نمایشگاه «پروژه» ایران در سال ۱۳۹۴ در ایران برگزار شد و از اعتبار نام «پروژه» در صنعت ساختمان بهره بود. پروژه ایران تنها نمایشگاه برگزار شده در ایران است که صدها شرکت کاملا خارجی را به بازار ایران معرفی می‌کندشرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه ها به صورت غرفه های رسمی با حمایت های دولتی و یا سازمان تجارت خود در این نمایشگاه ها حضور دارند و در واقع این نمایشگاه تعداد زیادی از تصمیم گیرندگان را که مجوز شروع تجارت در روزهای نمایشگاه را دارند گرد هم جمع می کند.

بنابراین گزارش، سومین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فناوری ساخت و ساز «پروژه ایران» از ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه ۹۶، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد

عصر نمایشگاه

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب