امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21024 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فریبا علومی‌یزدی درنشست خبری اعلام کرد؛

هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با هدف هم‌افزایی و تبادل آرا برگزار خواهد شد/ استانداردسازی فنون اجرا و رعایت موارد شاخصِ یک اجرای حرفه‌ای هدف ماست

خبرایران:رئیس هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران گفت: آن چه مد نظر ماست استانداردسازی فنون اجرا و رعایت موارد شاخصِ یک اجرای حرفه‌ای است وایجاد همگرایی صنفی برای مجریان کشور از دیگر اهداف جشنواره است.
هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با هدف هم‌افزایی و تبادل آرا برگزار خواهد شد/ استانداردسازی فنون اجرا و رعایت موارد شاخصِ یک اجرای حرفه‌ای هدف ماست

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران» بعدازظهرامروز سه‌شنبه 29 فروردین 1396 با حضور«فریبا علومی‌یزدی» رئیس هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران،«شهرام ملک‌نیا»دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران و اصحاب رسانه درمرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا برگزارو دراین نشست خبری «فریبا علومی‌یزدی» رئیس هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران درخصوص اهداف برگزاری هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران اظهارداشت: هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران با هدف هم‌افزایی و تبادل آرا و تجربیات و تضارب اندیشه‌های مجریان و هنرمندان صحنه ایران برگزار خواهد شد.

رئیس هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران تصریح کرد: آن چه مد نظر ماست استانداردسازی فنون اجرا و رعایت موارد شاخصِ یک اجرای حرفه‌ای است وایجاد همگرایی صنفی برای مجریان کشور از دیگر اهداف جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: مجریانی که نه تنها باید به ارتباط کلامی با مخاطب توجه کنند، بلکه باید از احترام خاص خود در جامعه برخوردار باشند. آن‌ها طی این جشنواره مطمئن می‌شوند جایی هست که خواسته‌ها و نظرات خود را برای ارتقای کارشان  مطرح کنند.

علومی‌یزدی با اشاره به طبقه‌بندی مجریان صحنه طی هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران گفت: مجریان علمی، جشنواره‌ها، جُنگ‌ها، یادواره‌ها، طنز و کودک، سخنرانی تبلیغاتی، مجری سخنرانان از جمله دسته‌بندی‌های مدنظر در این جشنواره هستند. معیارهای صوت و صدا، لحن، مفهوم و محتوا، خلاقیت و نوآوری، نظام آراستگی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی برای داوران در قضاوت شرکت‌کنندگان جشنواره اهمیت زیادی دارد.

 

ملک‌نیا: جشنواره در پنج بخش با شرکت ۲۵۰ نفر برگزار خواهد شد

شهرام ملک‌نیا دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران نیزدر ادامه درباره کیفیت و چگونگی برگزاری هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران اظهارداشت: اولین تفاوت این جشنواره با دوره ششم این است که مجریان با متن‌های از پیش تعیین شده‌ای در جشنواره شرکت می‌کردند اما امسال با ۵۰ موضوع متنوع و به روز در بخش حرفه‌ای رو به رو هستند.

دبیرکل هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران درخصوص نحوه داوری آثار هم عنوان داشت: امسال تفکیک داوری در هر بخش جشنواره را استاندارد کرده است.

وی درخصوص تفاوت مجریان صحنه با مجریان رسانه تاکید کرد: مجریان صحنه آنانی هستند که ارتباط مستقیمی با تماشاگر دارند. البته همه مجریان از جمله مجریان تلویزیون حق شرکت در جشنواره را دارند. همچنین بخش‌هایی از جشنواره به سایر استان‌ها برون‌سپاری شده است.

ملک‌نیا ابرازداشت: جشنواره در پنج بخش با شرکت ۲۵۰ نفر برگزار خواهد شد. بخش جوان و خردسال که در دوره اخیر به جشنواره اضافه شده است، ۲۰ مجری برتر ایران، ۱۰ مجری برتر ایران مربوط به خاص‌‌ترین بخش جشنواره، خوانندگان صحنه‌ای، مجری شو به عنوان فرصت استعدادیابی مجریان خوب برای تلویزیون از بخش‌های جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران هستند.

بنابراین گزارش ،هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب