امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21027 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولين دوره قرعه کشی جشنواره عيدانه پذيرندگان آپ

خبرایران: اولين مرحله قرعه کشي جشنواره بزرگ عيدانه پذيرندگان دستگاههای کارتخوان آپ ويژه اسفند ماه روز دوشنبه 28 فروردین ماه 1396 در استوديو شرکت آسان پرداخت انجام شد.
اولين دوره قرعه کشی جشنواره عيدانه پذيرندگان آپ

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شرکت آسان پرداخت، اولين مرحله قرعه کشي جشنواره بزرگ عيدانه پذيرندگان دستگاههاي کارتخوان آپ ويژه اسفند ماه روز 96/01/27 در استوديو شرکت آسان پرداخت با پخش به صورت زنده در اينستاگرام آپ (asanpardakht) صورت پذيرفت.

اين جشنواره از اول اسفند ماه آغاز و تا پايان ارديبهشت 1396 ادامه دارد. در اين جشنواره علاوه بر يک خودروري لوکسBMWZ4، يک خودروي رنو فلوئنس و 31 دستگاه خودروي پژو 206 براي 31 استان کشور، بصورت ماهانه جوايزي به شرح زير بين پذيرندگان قرعه کشي مي شود:

    50 عدد سکه تمام بهار آزادي ( تمامي پذيرندگان )

    50 عدد سکه تمام بهار آزادي ( ويژه پذيرندگاني که با حساب بانک کشاورزي فعاليت دارند)

    براي پذيرندگان در سه سطح طلايي، پلاتين و الماس به ترتيب جوايز نقدي 100، 200 و 300 ميليون ريالي در نظر گرفته شده است.

اسامي برندگان اين دوره از قرعه کشي جشنواره عيدانه پذيرندگان در کانال پذيرندگان آپ با آدرسAP_POS@و اپليکيشن آپ اعلام شده است. به استحضار تمامي پذيرندگان عزيز مي رساند که در هر سري از قرعه کشي ها امتيازات از بين نمي رود تا هر پذيرنده براي قرعه کشي نهايي بتواند از تمامي امتيازات خود بهره ببرد.

پذيرندگان با دريافت اپليکيشن و فعال نمودن آن و با ورود به بخش "عيدانه پذيرندگان" مي توانند سطح و امتياز خود را مشاهده نمايند، يا با شماره گيري کد #6*5*9*733* از طريق شماره تلفن ثبت شده در سامانه آسان پرداخت، از امتياز و سطح خود اطلاع پيدا کنند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب