امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21034 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتقاد تند طارمی به خاطر اشک‌های هانی؛ واقعا همه بی‌معرفتیم

خبرایران: درست زمانی که همه دور افتخار می‌زدند، مهدی طارمی به تیر دروازه تکیه داده بود و با حسرت پاسخ همسر هم‌تیمی فقیدش را می‌داد.
انتقاد تند طارمی به خاطر اشک‌های هانی؛ واقعا همه بی‌معرفتیم

به گزارش خبرایران، آقای گل لیگ که سرود قهرمانی را روی استیج خواند، دقایقی بعد شرمنده دوست قدیمی اش شده بود و با افسوس همه آنهایی که قشنگترین بخش جشن قهرمانی قرمزها را خراب کردند، افسوس خورد.
طارمی در جمع خبرنگاران گفت:دو سال بود قسم خورده بودیم که جام بیاوریم تا هانی آن را بالای سر ببرد. همین الان داشتم با خانمش صحبت می کردم . بنده خدا از بعد بازی داشت گریه می کرد چون دل پسرش را شکستیم و یادمان رفت هانی را. واقعا متاسفم برای باشگاه و بقیه. وقتی هادی فوت کرد همه هی گفتیم هانی .آن موقع بلد بودیم برویم سر قبرش؟ وقتی هادی مرد، گفتند کاپ را بدهیم دست هانی. فقط از هانی، هانا و همسرش استفاده کردند. اولش اصلا نشد او را بیاورند، می توانستند بعد اینکه اهدای جام تمام شد، بیاورندش یک عکس با جام بگیرد.

طارمی که حسابی عصبی بود، ادامه داد:فقط موقعی که هادی  مرد گفتیم هانی و حرف زدیم و از این بچه 10 ساله استفاده کردیم، این بچه چقدر گریه کند؟ چقدر ما بی معرفتیم. تنها کسی که باید در مراسم می آمد را نگذاشتیم بیاید . برای همه مان متاسفم. می گوییم کار کی بود، می گویند یگان ویژه، آن ها می گویند باشگاه. برای باشگاه پرسپولیس نه ، برای مسئولینی که نگذاشتند این بچه بیاید متاسفم. واقعا متاسفم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب