امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21050 تاریخ انتشار: جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیاده روی بزرگ سلامت در بوستان بزرگ یاس برگزار شد

خبرایران :با هدف ارتقاء فرهنگ سلامت و تندرستی در جامعه، پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته سلامت، با حضور بیش از 3 هزار شهروند ، امروز جمعه اول اردیبهشت در بوستان بزرگ یاس برگزار شد.
پیاده روی بزرگ سلامت در بوستان بزرگ یاس برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این پیاده روی همزمان با اولین روز هفته سلامت و با شعار زندگی سالم و با نشاط  به میزبانی منطقه یک و با همکاری مناطق  پهنه شمال تهران شامل مناطق  1،2،3و 5  از ساعت 8 الی 11 در بوستان بزرگ یاس اجرا شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد و مدیران سلامت مناطق  و نماینده اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد شهروندان پس از طی حدود دو کیلومتر از بوستان یاس، در جایگاه مستقر شدند وبرنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی برای آنها برگزار شد.

کارگران تصریح کرد : این پیاده روی علاوه بر ارتقاء سلامت شهروندان مشارکت اجتماعی آنها را نیز افزایش داد و اعضای خانواده توانستند در کنار هم  یک روز سالم و پر نشاط را تجربه نمایند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: در حاشیه این مراسم، با همکاری مسئولین خانه های سلامت، ورزش و... منطقه یک، ایستگاه غربالگری قند خون ، مشاوره سلامت روان، تغذیه و ایستگاه تفریحات سالم  برپا و خدمات لازم به  شهروندان ارائه شد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب