امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21075 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت «هفته معمار»؛

برگزیدگان مسابقه عکاسی هویت در معماری اعلام شدند

خبرایران: مراسم اختتامیه مسابقه "عکاسی هویت در معماری" با اعلام برگزیدگان خود در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت برگزار می‌شود
برگزیدگان مسابقه عکاسی هویت در معماری اعلام شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز معماری حوزه هنری ؛ طی مراسم اختتامیه مسابقه "عکاسی هویت در معماری" به مناسبت هفته معمار در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 الی 19 در سالن "سوره مهر" حوزه هنری، برگزیدگان این مسابقه اعلام خواهد شد.

مراسم اختتامیه مسابقه "عکاسی هویت در معماری" به مناسبت هفته معمار  به همت "مرکز معماری حوزه هنری" برگزار می‌شود در این مراسم رتبه‌های اول تا سوم معرفی و پنج اثر نیز موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

 سخنران اصلی این مراسم "فرهاد احمدی" عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و ارائه‌دهنده دوره معماری سبز در دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی، فارغ‌التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و داور مسابقات محدود و پراهمیتی چون کتابخانه ملّی ، مرکز کتب خطی در پاکستان و ساختمان‌های مرکزی وزارت نفت می‌باشد. فرهاد احمدی مهندس معماری است که  کارها و مقالات وی بارها در مجلات داخلی و بین‌المللی چاپ‌شده و سخنرانی‌های مکرر نیز در مجامع حرفه‌ای و آموزشی داخلی و خارجی داشته است ، وی  سردبیر مجله فرهنگ و  معماری بوده و در دوسالانه‌های جهانی معماری «روروز» نروژ و «گلف» امارات و گردهمایی یونسکو در پکن موردتقدیر قرارگرفته است و در اولین جشنواره شیخ بهايی به دریافت مقام اول نايل گردیده است.گفتنی است حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

همچنین مراسم رونمایی از نمایشگاه شصت اثر منتخب در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت در گالری "ابوالفضل عالی" حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ حوزه هنری برگزار خواهد شد و تا 15 اردیبهشت برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب