امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21097 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی قربانی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای شد

خبرایران:علی قربانی، معاون اجرایی سازمان سینمایی حوزه هنری، طی حکمی رسمی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای منصوب شد.
علی قربانی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای شد

به گزارش خبرایران ازسازمان سینمایی حوزه هنری، فاضل نظری، معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری، در حكمی رسمی علی قربانی را در سمتی جدید به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای معرفی كرد.

متن نامه  فاضل نظری به شرح زیر است:

جناب آقای علی قربانی
نظر به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند شما به موجب این حكم به عنوان «دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای» منصوب می‌شوید.

این جشنواره كه هرسال با شعار سینمای اخلاق برگزار می‌شود، مجالی برای روایتگری صادقانه، دقیق و خلاقانه‌ سینماگران و به ویژه جوانان این عرصه است. جشنواره‌ای كه علی‌رغم تكیه و تاكید بر فرم و محدودیت‌های قالب 100 ثانیه‌ای، در هر دوره توانسته در حوزه «بیان و ترویج موضوعات اخلاقی با زبان تصویر»، «ایجاد و تبیین گونه‌ بدیع فیلم 100 ثانیه‌ای در عرصه ملی و بین‌المللی»، «كشف استعدادهای تازه»، و در نهایت «كمك به رشد و تعالی آن‌ها» موفقیت‌های ارزشمندی داشته باشد.

ان‌شاءالله ضمن توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال) و بهره‌مندی از ظرفیت مشاركت و همكاری دستگاه‌ها یا نهادهای مرتبط و همسو از رهگذر تلاش و همت جناب‌عالی كه دبیری دوره قبل را نیز برعهده داشته‌اید، در مسیر اهداف جشنواره یعنی شناسایی استعدادهای جوان هنری و آفرینش آثار صد ثانیه‌ای در حوزه سینمای اخلاق قدم‌های موثری برداشته شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب