امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2110 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت شرکت در جشنواره­ فرهنگی ‌ــ دانشجویی «باران»

خبرایران: مهلت شرکت در نخستین جشنواره­ فرهنگی‌ ــ دانشجویی «باران» که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، تا پایان فروردین‌ما سال آینده، تمدید شد.
تمدید مهلت شرکت در جشنواره­ فرهنگی ‌ــ دانشجویی «باران»

به گزارش خبر ایران، نخستین جشنواره­­ سراسری دانشجویی ــ فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید، اشاره به آیه شریفه بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید»، «نقش من در حمایت از محیط زیست» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش­‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه و وبلاگ‌نویسی برگزار می‌شود.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین‌ماه سال آینده، تمدید شده و جوایز هر بخش شامل نفر اول،۱۰ میلیون ریال، نفر دوم، هفت میلیون ریال، نفر سوم، پنج میلیون ریال و نفر چهارم سه میلیون ریال است.
دانشجویان می‌توانند از فرصت به دست آمده استفاده کنند و در تعطیلات نوروز سوژه‌های ناب‌تری در رابطه با محیط زیست پیدا کنند و آثار خود را در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال کنند.
بنابر این گزارش، این دبیرخانه، برگزاری دو دوره همایش سراسری «مسئولان گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی» و طرح ملی «بنشانیم درخت» و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی محیط زیست را در کارنامه خود دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب