امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21103 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس ستاد گردشگری خبرداد؛

برگزاری تورهای ویژه فصل بهار

خبرایران:رئیس ستاد گردشگری از برگزاری تورهای بهاره خبرداد و گفت:با توجه به عملکردستاد گردشگری نوروزی،مخاطبین تورهای گردشگری ازدو طریق تبلیغات شهری و رسانه‌ها با تورهای شهرداری تهران آشنا شده اند. جای بسی خوشحالی است که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده 60 درصد از مردم از طریق رسانه‌ها با این تورها آشنا شدند.
برگزاری تورهای ویژه فصل بهار

رئیس ستاد گردشگری از برگزاری تورهای بهاره خبرداد و گفت:«با توجه به عملکردستاد گردشگری نوروزی،مخاطبین تورهای گردشگری ازدو طریق تبلیغات شهری و رسانه‌ها با تورهای شهرداری تهران آشنا شده اند. جای بسی خوشحالی است که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده 60 درصد از مردم از طریق رسانه‌ها با این تورها آشنا شدند. در نظرسنجی‌های انجام شده 87 درصد مردم از برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز اعلام رضایتمندی کردند.

هوشیار پارسیان درخصوص علت برگزاری تورهای بهاره این ستاد افزود: «همواره فصل بهاریادآورتفریح وسرگرمی است. ستادگردشگری شهرداری تهران نیز به منظور پرکردن اوقات فراغت درفصل بهار تورهای ویژه این فصل را برنامه ریزی نموده است. همچنین با توجه به استقبال عموم مردم از تورهای تهرانگردی به جز ایام نوروز نیز تورهای تهرانگردی بهاره برگزار می شود. تورهای سه برج، شمیران گردی و امامزاده یحیی از جمله تورهای تهرانگردی بودند که مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار گرفتند. بنابراین ما برای فصل بهار دو گونه تورهای یک روزه و نیم روزه درنظرگرفتیم. حدود4مسیر باعناوین ری گردی، گذرامام زاده یحیی ، شمیران گردی، سه برج برای تورهای یک روزه و4مسیر با عناوین اراضی عباس آباد،پارک ژوراسیک، سورتمه تهران، باغ گیاه شناسی در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند ازطریق تماس با تلفن137 ، شماره گیری*137*1396# و یا ،سایت visit.tehran.ir ازچگونگی پرداخت مبالغ تورها و خرید آن مطلع شوندو به سهولت تهیه کنند. درعین حال تمامی تورها اعم ازیک روزه و یا نیم روزه درروزهای پنجشنبه وجمعه و درساعت9 صبح آغازمی شود.»

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب