امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2112 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون مطبوعاتی ارشاد خبرداد؛

بازبینی دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات / تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات از بازبینی آن خبر داد.
بازبینی دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات / تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی
به گزارش خبرایران، حسین انتظامی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت : دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه چند ماه پیش توسط کارگروه اقتصاد مطبوعات معاونت مطبوعاتی تدوین و روی سایت قرار گرفت .

وی گفت : کارگروه اقتصاد مطبوعات قصد دارد برای اصلاح مواردی مانند تعریف خصوصی یا عمومی بودن روزنامه ها، این دستورالعمل را مورد بازبینی قرار دهد. یارانه ی دور بعدی مطبوعات نیز براساس دستورالعمل اصلاح شده پرداخت خواهد شد.



** آیین نامه نحوه توزیع آگهی های دولتی
 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: قرار است پیش نویس آیین نامه ای برای روشن شدن نحوه توزیع آگهی های دولتی اعلام شود.

انتظامی اضافه کرد: معاونت مطبوعاتی این پیش نویس را برای جمع آوری نظرات اصحاب مطبوعات و کارشناسان حوزه رسانه برای جمع بندی نهایی روی سایت خود قرار خواهد داد.



** تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی


معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در ادامه این گفت وگو از تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی خبر داد و گفت: براساس این طرح شاخص های تعیین رتبه و مرجع تعیین هریک از آن ها مشخص می شود.

وی افزود: در راستای سیاست های مشارکت طلبانه ی دولت، این پیش نویس به زودی با کمک فعالان این حوزه تدوین می شود و سپس روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می گیرد تا کارشناسان نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را منعکس کنند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب