امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21151 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اسامی مرزبانان شهید ناجا/ وخامت حال یکی از مجروحان حادثه تروریستی/ حضور فرمانده مرزبانی ناجا

خبرایران:فرمانده مرزبانی ناجا از ساعات اولیه پس از وقوع حادثه تروریستی میرجاوه در این منطقه حضور دارد؛ در این حادثه تروریستی ۹ مرزبان شهید، یک نفر مفقود و ۲ نفر مجروح شدند.
اسامی مرزبانان شهید ناجا/ وخامت حال یکی از مجروحان حادثه تروریستی/ حضور فرمانده مرزبانی ناجا

به گزارش خبرایران، اسامی شهدای کادر و سربازان شهید هنگ مرزی میرجاوه که ساعت 19 دیروز در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند، به شرح زیر است: 

ستوان سوم علی پودینه/ ستوان سوم محسن دائی‌زاده/ ستوان سوم حمیدرضا جهان‌تیغ/ سرباز شهید حجت کاظمی/ سرباز شهید صادق خدادادی/ سرباز شهید امیر مکاری/ سرباز شهید مهدی امینی/ سرباز شهید حسین طاهریان/ سرباز شهید داود باشتنی و دو مجروح این حادثه نیز سرباز معین بیانی و مرتضی اردنی اعلام شده است.

این حادثه یک مفقود و 2 مجروح نیز داشته است. 

پیگیری‌های خبرنگار فارس، در خصوص آخرین وضعیت فرد مفقود و مجروحان حادثه حاکیست تا این لحظه از وضعیت فرد مفقود خبری در دست نیست و حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا در خصوص این حادثه اعلام کرد مسئولیت این اقدامات به عهده دولت پاکستان است زیرا تروریست‌ها از خاک پاکستان، مرزبانان را با سلاح‌های دور برد به شهادت رساندند.

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از دیشب در میرجاوه حضور دارد. 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب