امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2121 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ملکه زیبـایی ونزوئلا در تظاهـرات کشته شـد+ تصویـر

خبرایران: جنیزس کارمونا، یک ملکه زیبایی ونزوئلایی، در پی مشارکت در تظاهرات مخالفان دولت این کشور در شهر والنسیا از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت.
ملکه زیبـایی ونزوئلا در تظاهـرات کشته شـد+ تصویـر

به گزارش خبرایران ، جنیزس کارمونا 22 ساله، دانشجوی رشته جامعه شناسی، ملکه زیبایی ایالت کارابوبو و مدل لباس معروف، چهارمین قربانی خشونت‌های جاری در ونزوئلا است که در کاراکاس، پایتخت این کشور ادامه دارد. یکی از تظاهرکنندگان به محض مشاهده به زمین افتادن کارمونا، وی را بر روی دستان خود و با موتورسوار به بیمارستان رساند، اما علیرغم تلاش چند ساعته پزشکان برای نجات جانش، در نتیجه شدت خونریزی درگذشت.

.گفته می‌شود روزنامه‌های رسمی ونزوئلا در نتیجه درخواست و فشارهای دولت، از انعکاس خبر کشته شدن کارمونا خودداری کردند اما انتشار عکس‌های آغشته به خون وی در شبکه‌های اجتماعی در حالیکه توسط جوانی که ترک یک موتورسیکلت نشسته و تلاش دارد او را به بیمارستان برساند، معترضان مخالف رئیس جمهور را متحدتر شده از وی خواسته اند تا از قدرت کناره گیری کند. مادورو در واکنش به این درخواست با صدور بیانیه ای که از تلویزیون این کشور پخش شد، اعلام کرده آنانی‌که در انتظار کناره گیری وی از قدرت هستند، باید تا سال 2016، موعد انجام انتخابات، منتظر بمانند و قدرت را هرگز به اپوزیسیون واگذار نخواهد کرد.

.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب