امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21220 تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برپایی المپیاد ورزشی دانش آموزی محلات 13گانه منطقه 21

خبرایران:رئیس اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در محلات 13گانه این منطقه در راستای ارتقای سطح سلامت و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین دانش آموزان خبر داد.
برپایی المپیاد ورزشی دانش آموزی محلات 13گانه منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، افسانه بیابانی رئیس اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: المپیاد ورزشی دانش آموزی محلات در رشته های مختلف با حضور 16تیم شامل والیبال 8تیم، دارت 120نفر، شطرنج 16نفر، بسکتبال 8تیم، طناب کشی 12تیم و تنیس روی میز 36نفر همزمان با هفته سلامت در این منطقه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این المپیاد ورزشی پیشکسوتانی همچون آقایان مجید جلالی، حمید استیلی و نیما نکیسا حضور داشتند و دانش آموزان در این مسابقات ورزشی کار تیمی و تلاش مشترک برای نیل به هدف پیروزی که نقش موثری در زندگی فردی و اجتماعی و مسئولیت پذیری آنان در آینده دارد را آموختند.

بیابانی در خاتمه اجرای مستمر این برنامه ها در قالب محله ای و مدرسه ای را موجب شناسایی و کشف استعدادها و توانمندی های ورزشی هرچه بیشتر در بین دانش آموزان دانست.

لازم به ذکر است؛ در پایان این دوره از المپیاد ورزشی دانش آموزی به نفرات برتر لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

 


 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب