امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21250 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کمپین بدون خودرو گروه مپنا

خبرایران: روز دوم اردیبهشت، همزمان با روز محیط زیست گروه مپنا در راستای توجه به توسعه پایدار و با هدف ترویج فرهنگ عدم استفاده از خودروهای شخصی و نیز پیاده‌روی، استفاده از دوچرخه و یا استفاده از خودروهای عمومی و کاهش آلاینده‌های محیط زیست اجرا شد.
کمپین بدون خودرو گروه مپنا

برنامه ریزی اجرای این رویداد از نهمین همایش HSE گروه مپنا در هجدهم آذرماه سال ۹۵ آغاز شد و پس از تشکیل کارگروه اجرایی در اواخر سال گذشته، اطلاع‌رسانی‌ها جهت مشارکت همگانی پرسنل گروه مپنا صورت گرفت.

همزمانی این رویداد با روز زمین پاک، موجب اقدامات ارزشمندی در گروه مپنا شد. پرسنل مپنا و سایر شرکت‌های این گروه با عضویت در سامانه کمپین، تعهد والای خودرا به حفظ محیط زیست بیش از پیش نمایان ساختند.

 “حضور و مشارکت مدیرعامل گروه مپنا و برخی از مدیران ارشد گروه در پیاده‌روی روز بدون خودرو، مشارکت بیش از ۱۴۰۰ نفر از پرسنل در کمپین، مشارکت بالای مدیران و دیگر همکاران در عدم استفاده از خودروهای شخصی، مشارکت سازنده پرسنل در کانال اطلاع‌رسانی کمپین و خلق ایده‌های کاربردی جهت اجرا و ادامه کمپین، مشارکت عمده پرسنل شرکت‌های گروه مپنا در قالب پیمایش دوچرخه‌سواران، پیاده‌روی و هم‌پیمایی یا استفاده مشترک از خودرو، افزایش فضای سبز و پاکسازی زباله‌های بلوار مپنا و نصب بنر، پوستر و استفاده از فضای مجازی جهت اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت حداکثری” از جمله اقدامات روز بدون خودرو در گروه مپنا بود.

این کمپین با تلاش همکاران مدیریت HSE معاونت سیستم ها و کیفیت شرکت مپنا برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب