امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2129 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۵:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک خبرداد؛

سیروس مقدم «مدینه» را برای ماه رمضان می‌سازد

خبرایران : سیروس مقدم سریال «مدینه» را برای رمضان سال آینده شبکه یک سیما براساس فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌الله کارگردانی خواهد کرد.
سیروس مقدم «مدینه» را برای ماه رمضان می‌سازد

 به گزارش خبرایران ، رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه سریال‌های شبکه یک گفت: سعید نعمت‌الله فیلمنامه سریال ماه رمضان 93 شبکه یک را می‌نویسد. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی سیروس مقدم تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: سیروس مقدم بعد از تمام شدن سریال «پایتخت 3»، سریال تلویزیونی «مدینه» را کلید می‌زند. قهرمان اصلی این سریال یک زن است. همچنین حامد عنقا مشغول نگارش فیلمنامه سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» است. همزمان با نگارش این فیلمنامه، پیش‌تولید آن هم آغاز شده است. این سریال هم سال 93 کلید می‌خورد.

مدیر گروه سریال‌های شبکه یک گفت: سریال «انقلاب زیبا» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته می‌شود. داستان این سریال هم برای مردم جذابیت و تازگی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: فیلمنامه سریال‌های «حماسه میشان»، «نافذان دل»، «آسریس» و «آرام می‌گیریم» هم در مرحله نگارش است. در مجموع تلاش خواهیم کرد سال 93 هشت سریال با مضامین متنوع و متفاوت برای بینندگان شبکه یک تولید کنیم. سریال «آرام می‌گیریم» با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به تهیه‌کنندگی جمال گلی در مرحله نگارش فیلمنامه است. کارگردان این سریال مشخص نشده و موضوع آن درباره خانواده رزمندگان است. این سریال نگاهی به اتفاقات بعد از جنگ دارد.

سیفی‌آزاد اضافه کرد: سریال «حماسه میشان» هم به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده جزو تولیدات فاخر است که در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد. این سریال به مقطعی از تاریخ می‌پردازد که مربوط به قیام مردم جنوب ایران در مقابل تهاجم انگلیسی‌هاست. فیلمنامه سریال «نافذان دل» به نویسندگی منصور براهیمی آماده می‌شود. داستان این سریال درباره روحانیونی است که به عنوان مبلغ به روستاها می‌روند. سریال «آسریس» (میدان هدف) با موضوع جرایم اینترنتی و پدافند غیرعامل را هم علی طالب‌آبادی می‌نویسد.

سریال «گذر از رنج‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود. در این سریال بیژن امکانیان، پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه‌چهره خلیلی، جعفر دهقان، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، حسین عابدینی، ترلان پروانه، فتحعلی بیگی، شیوا طاهری، پردیس احمدیه، مهدی بوستان‌پرور، امیر ذوالفقاری، فریبا خادمی، مهشید مرندی، غزاله رشیدی، نجات علی‌مرادی و هستی مهدوی‌فر بازی می‌کنند.

سریال «گذر از رنج‌ها»، داستان زندگی زنی به نام دنیا را از لحظه تولد تا مرگ روایت می‌کند. این سریال درام تاریخی است و در آن زندگی دنیا از سال 35 تا 69 به تصویر کشیده می‌شود. در این سریال شیوا طاهری ایفاگر نقش دنیاست که برای نخستین بار تجربه بازیگری‌اش را در سریال تلویزیونی گذر از رنج‌ها کسب می‌کند. بیژن امکانیان در این سریال نقش خان را بازی می‌کند. همچنین در کنار بازیگران اصلی از بازیگران بومی هم استفاده شده است.

برخی عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری ایرج عاشوری، تدوین مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس حسن روح‌پروری، مدیر صدابرداری حسین بشاش، طراح گریم حسین صالحیان، مدیر تولید حسین باقریان و مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان مهدی بوستان‌پرور.

سیفی‌آزاد درباره زمان پخش سریال‌های «گذر از رنج» ساخته فریدون حسن‌پور و «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی افزود: هنوز زمان پخش این سریال‌ها مشخص نشده و در خصوص این‌که بعد از تمام شدن نوروز کدام یک از سریال‌ها را پخش کنیم، تصمیمی نگرفته‌ایم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب