امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21301 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی؛

سردیس «استاد شهید دکتر حسین فهیمی» دردانشگاه سوره رونمایی شد/ دکترروشن: دانشگاه سوره یکی از مکان های نوآوری و محل فعالیت خلاقانه است

خبرایران: مراسم بزرگداشت هفتۀ معلم و گرامیداشت یاد و خاطراستاد شهید دکترحاج حسین فهیمی 12 اردیبهشت ماه 69 با حضور«حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی ،«دکتر محمد روشن» رئیس دانشگاه سوره وخانواده شهید حاج حسین فهیمی دردانشگاه سوره برگزارشد.
سردیس «استاد شهید دکتر حسین فهیمی» دردانشگاه سوره رونمایی شد/ دکترروشن: دانشگاه سوره یکی از مکان های نوآوری و محل فعالیت خلاقانه است

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم بزرگداشت هفتۀ معلم و گرامیداشت یاد و خاطراستاد شهید «دکترحاج حسین فهیمی» صبح روزسه شنبه 12 اردیبهشت ماه 1396 با حضور«حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی، «دکترحسن بنیانیان» رییس اسبق حوزه هنری، «دکترمحمد روشن» رئیس دانشگاه سوره، «رجبعلی راهی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس،«حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی» دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری، «دکترجواد صادقی» قائم مقام دانشگاه سوره،«دکترعبدالکریم عطارزاده» معاون آموزشی دانشگاه سوره، خانواده شهید حاج حسین فهیمی، معاونین، اعضای هیأت علمی و مدرسان این دانشگاه و اصحاب رسانه به همت معاونت آموزشی دانشگاه  سوره در سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار و در این مراسم «فرشاد عسگری کیا» مدیرتحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره، با تبریک اعیاد شعبانیه و  تقارن سالروز ولادت امام سجاد(ع) با روزمعلم  و گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری ضمن خوشامد گویی و اعلان برنامه ازمهمانان به خاطر حضور در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

 

دکترروشن: استاد شهید دکتر حسین فهیمی برای همه ما در دانشگاه سوره الگوبودند

دکتر محمد روشن رئیس دانشگاه سوره نیز درادامه این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز معلم به استادان و خانواده دکترفهیمی از مادر استاد شهید و خدمات زیادی که استاد فهیمی در قبال دانشگاه انجام دادند، قدرانی کرده و تصریح کرد: شجاعت و پشتکار استاد فهیمی در پروژه مشترک بین دانشگاه سوره و دانشگاه کنرادولف آلمان در ساخت فیلم های کوتاه  قابل تحسین است.

دکتر روشن افزود: استاد فهیمی برای همه ما در دانشگاه سوره الگوبودند، تاجایی که ایشان در همه جا به نوعی پرچم دانشگاه سوره بودند دانشگاه ما وامدار ایشان است، درواقع دانشگاه سوره افتخار دارد که هیأت علمی  دانشگاه کسانی هستند که در جبهه ایثار همیشه حضور داشته و دارند.

رئیس دانشگاه سوره خاطر نشان کرد: دانشگاه باید به همت اساتید گران مایه به یک محیط کارآفرین و خلاق درسطح دانشگاهی تبدیل شود که دانشگاههای نسل چهارم این ویژگی هارا دارد و خوشبختانه دانشگاه سوره یکی از مکان های نوآوری و محل فعالیت خلاقانه است و ما مفتخریم که دانشجویان ما همیشه در جشنواره ها  خوش درخشیدند.

وی عنوان داشت: دانشجویان ما سیمرغ های زیادی را کسب کردند و با تولیدات خود به سوی جبهه ایثارگری در راه انقلاب فرهنگی قدم برداشتند که پایه و اساس این موفقیت های امروزه به خاطر وجود افرادی چون استاد فهیمی است. امروز به پاس خدمات شما استادان گرامی گردهم آمدیم تا امسال نیز همانند سال های گذشته با همت شما عزیزان گام های مثبت و رو به رشد را برداریم.

تقدیر از مادر استاد شهید دکتر حسین فهیمی فهیمی با اهدای لوح و هدایای روز معلم

 

بنابراین گزارش بعد ازسخنرانی «دکتر محمد روشن» رئیس دانشگاه سوره از مادر شهید فهیمی با اهدای لوح تقدیر و هدایای روز معلم تقدیر به عمل آمد و همچنین از استاد جانباز  دکترمجید رضاییان به عنوان یکی از افتخارات دانشگاه سوره  و چند استاد از دانشکده هنر با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

 

دکترعطارزاده :افتخار دانشگاه سوره حضور اساتید و دانشجویان توانمند آن است

 دکترعبدالکریم عطارزاده  معاون آموزشی دانشگاه سوره نیزدر ادامه این مراسم طی سخنانی، ضمن تشکر از تمامی اساتید مدعوسوره که بیشترین همکاری در امر تدریس را طی سالیان متمادی با دانشگاه داشته اند، اظهارداشت: دانشگاه سوره مفتخر است که در آن اساتیدی با درجه علمی  بالا در حال تدریس هستند که دانشجویان توانمندی را به جامعه تحویل داده اند.  

 

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی: بحث انقلاب اسلامی باید محوری ترین بحث دانشگاهی باشد  

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز دراین مراسم ضمن تبریک این روز فرخنده به اساتید دانشگاه سوره ، استاد شهید فهیمی را مدرس رفتار و اخلاق معرفی کرده و ابرازداشت: امیدوارم به حول و قوه الهی سیره عملی و رفتاری این شهید بزرگوار همیشه در دانشگاه سوره جاری باشد وسبک زندگی آن بزرگوار الگو و اسوه قرار گیرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: بحث انقلاب اسلامی باید محوری ترین بحث دانشگاهی باشد و نخبگان و اساتید ازاصول انقلاب اسلامی  با تعلیم و تربیت صحیح پاسداری کنند و آرمان های انقلاب اسلامی را درنقطه اوج قرار دهند و با دلسوزی به  نظام وانقلاب اسلامی آسیب ها را شناسایی و در راه رفع آن قدم بردارند.

بنابراین گزارش، دراین مراسم از 12 استاد برگزیده دانشکده های هنر، معماری ، فرهنگ و ارتباطات تقدیرو ازسردیس «استاد شهید دکتر حسین فهیمی» که توسط استاد ناصریان از اساتید گروه نقاشی و به سفارش دانشگاه سوره ساخته شده بود، پرده برداری شد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب