امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21318 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عیادت وزرای دولت تدبیر و امید از مصدومین معدن زغال سنگ آزادشهر

خبرایران:به دنبال بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزادشهر دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در استان گلستان از خانواده های دغدار و مصدومین این حادثه دلجویی کردند.
عیادت وزرای دولت تدبیر و امید از مصدومین معدن زغال سنگ آزادشهر

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر ربیعی و دکتر نعمت زاده با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس از ١٢ مصدوم حادثه معدن آزادشهر که در این مرکز بستری هستند، عیادت کردند.

دکتر میراکبری، مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که به عنوان نماینده این سازمان در این بازدید همراه وزرای دولت تدبیر و امید است، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به مصدومان این حادثه نهایت همکاری را داشته است و با توجه به مجهز بودن بیمارستان تأمین اجتماعی خاتم الانبیاء (ص) به باند هلیکوپتر؛ در اولین ساعات بروز این حادثه توانسته است نقش سازنده ای در امداد رسانی داشته باشد.

دکتر میراکبری افزود: دکتر ربیعی و دکتر نعمت زاده همراه با استاندار گلستان و سایر مسئولین نهاد های امداد رسان از جمله هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی از روز گذشته تا صبح امروز مشغول بازرسی از محل حادثه و نظارت به منظور اتخاذ بهترین و موثرترین راهکارها برای امداد رسانی بودند و صبح امروز نیز برای عیادت مصدومین این حادثه به مراکز درمانی از جمله بیمارستان تأمین اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) رفتند.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان که از روز گذشته و از زمان وقوع حادثه خود را به منطقه رسانده بود نیز وزیران راهمراهی کرده و درخصوص فرایند پیگیری درمان و مداوای مصدومین توضیحات لازم را ارائه نمود.

دکتر میراکبری که به عنوان نماینده سازمان تأمین اجتماعی در استان گلستان حضور دارد، گفت: این معدن تحت مدیریت بخش خصوصی به فعالیت می پردازد و سازمان تأمین اجتماعی با وجود بدهی پیمانکار، خدمت رسانی به کارگران شاغل در معدن را ادامه داده و تمامی کارگران حادثه دیده تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی تأکید کرد: حتی در صورتی که حادثه دیدگان به صورت روزمزد هم در این کارگاه مشغول به کار باشند با توجه به بروز حادثه در حین کار از تمامی مزایای قانونی تأمین اجتماعی به طور کامل برخوردار خواهند بود و مراکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی به صورت ویژه به حادثه دیدگان معدن آزادشهر و خانواده های آنان خدمت رسانی خواهند کرد.

گزارش تصویری عیادت وزیر تعاون ،کارورفاه اجتماعی، وزیر صنعت و معدن و مدیریت درمان استان از مصدومان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب