امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21328 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب صورت گرفت؛

بازدید مشاور مدیر مسئول خبرگزاری لیزنا از غرفه اداره کل کتابخانه ها ی عمومی استان

خبرایران: محمد هرندی مشاور مدیر مسئول خبرگزاری لیزنا در بازدید از غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در خصوص بازتاب خبری مناسب اخبار رضوی قول مساعد داد.
بازدید مشاور مدیر مسئول خبرگزاری لیزنا از غرفه اداره کل کتابخانه ها ی عمومی استان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ در دومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛ محمد هرندی مشاور مدیر مسئول خبرگزاری کتابداری و اطلاع رسانی "لیزنا"از غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این غرفه قرار گرفت.

مریم تاجیک مسئول روابط عمومی هدف از حضور اداره کل در نمایشگاه کتاب را معرفی و تبلیغ جشنواره رضوی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان به منظور  تشویق و هدایت آنان برای شرکت در مسابقه عنوان کرد و از هرندی خواست تا در خصوص بازتاب خبری جشنواره رضوی تعامل بیشتری صورت گیرد.

در این بازدید پروین بینشیان مسئول فرهنگی اداره کل به ارائه توضیحاتی در خصوص منابع هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و شرایط شرکت در مسابقه را توضیح داد.

در پایان این بازدید محمد هرندی مشاور مدیر مسئول خبرگزاری لیزنا در خصوص ایجادتعامل بیشتر در زمینه بازتاب اخبار هفتمین جشنواره رضوی اداره کل قول مساعد داد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب