امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21364 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرحهای محرومیت زدایی انجام شد؛

برپایی درمانگاه تخصصی در محله قیامدشت منطقه 15

خبرایران:درمانگاه تک تخصصي زنان با نام شهيده مرجان ناز قليچي در راستای اجراي طرحهاي محروميت زدايي در محله قیامدشت منطقه 15 برپا شد.
برپایی درمانگاه تخصصی در محله قیامدشت منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: با استقرار تیم پزشکی، مددکار و دیگر عوامل اجرایی در این محله؛ خدمات درمانی در این رشته تخصصی به صورت رایگان به اقشار نیازمند و کم درآمد منطقه به مدت دو روز ارائه می شود.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود طی دو روز خدمات غربالگری، ویزیت، سونوگرافی و ... در رشته تخصصی زنان به 1000 شهروند مراجعه کننده ارائه شود.
شهردار منطقه در ادامه افزود:  در این ارتباط همچنین مراجعینی که نیاز به درمان های تخصصی تر و تکمیلی داشته باشند؛ ضمن تشکیل پرونده توسط دایره مددکاری فعال در محل یادشده به بیمارستان آرش معرفی می شوند تا هر زمان که این افراد جهت ادامه درمان به بیمارستان مراجعه می کنند در اولویت درمان قرار گیرند.
این گزارش حاکیست؛ درمانگاه تخصصی با همکاری قرارگاه عملیاتی قدر(جنوبشرق تهران)، قرارگاه مردم یاری و محرومیت زدایی شهید فرزانه، بیمارستان جامع بانوان آرش و  شهرداری منطقه 15 در محله قیامدشت منطقه به مدت دو روز دایر و با شناسایی و معرفی شهروندان محروم منطقه خدمات درمانی رایگان به آنان ارائه می شود.
شایان ذکر است، این درمانگاه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 ارديبهشت ماه در محله قيامدشت به نشانی بلوار آزادي جنوبي،  جنب كلانتري 174 قيامدشت، مركز بهداشتي درماني امام رضا (ع) از ساعت 8:30 صبح تا 14:30 فعال بوده و ساکنین سایر محلات منطقه نیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب