امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2138 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دو خبر از رادیو ایران؛

بيان معضلات پل هوايي با زبان طنز در راديو ايران

خبرایران: برنامه طنز «دلخنده» به بيان معضلات عابر پياده و پل هوايي مي پردازد.
بيان معضلات پل هوايي با زبان طنز در راديو ايران
به گزارش خبرایران از  روابط عمومي راديو ايران امير عباس اشرف مسئول دفتر طنز راديو ايران  با اعلام اين خبر گفت: فردا دوشنبه 28 بهمن در برنامه طنز دلخنده ترانه عابر پياده تصادفي و مسابقه 20 سوالي با حضور يك تماشگر نماي فوتبال پخش مي شود.
رامين جواد پور ، علي رضا تابان ، گيلدا حميدي و آسيه گرجي از بازيگران اين برنامه هستند. علی زراندوز  (سرپرست نویسندگان برنامه طنز دلخنده رادیو ایران)است .دلخنده از ساعت 19:45 پخش مي شود.
 
 
دلخنده در دگرخند!
 
 
هفتادمین نشست نقد و بررسي كتاب‌هاي منتشر شده در حوزه طنز با عنوان «دگرخند» ساعت 17 روز دوشنبه  28 بهمن ماه 1392 در سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسيده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد.
در اين نشست، ادامه بحث طنز رادیویی با نگاهی به نویسندگی طنز رادیویی با نگاهی به برنامه های تولیدی با حضور علی زراندوز  (سرپرست نویسندگان برنامه طنز دلخنده رادیو ایران) و رضا ساکی  مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
تکنیک ها و شیوه های مختلفی در نوشتن متون طنز و اجرای آنها به کار برده می شود که در این نشست؛ سخنرانان در قالب یک کارگاه به بررسی این موارد می پردازند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب