امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21406 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

19 اردیبهشت ماه برگزار می شود؛

سمینار قراردادهای اختیار معامله برای نهادهای سرمایه‌گذاری، بورس‌ها و ناشران

خبرایران:مشتقات مالی نقش اساسی در اندازه گیری، مدیریت و کاهش ریسک های معاملات موسسات مالی دارد و قراردادهای اختیار معامله از پرکاربردترین مشتقات به منظور مدیریت ریسک بازار به شمار می روند.
سمینار قراردادهای اختیار معامله برای نهادهای سرمایه‌گذاری، بورس‌ها و ناشران

مشتقات مالی نقش اساسی در اندازه گیری، مدیریت و کاهش ریسک های معاملات موسسات مالی دارد و قراردادهای اختیار معامله از پرکاربردترین مشتقات به منظور مدیریت ریسک بازار به شمار می روند. با توجه به اهمیت این مباحث «مرکز مالی ایران» و «آپشنیوم» سمینار تخصصی قابلیت‌های قراردادهای اختیار معامله برای نهادهای سرمایه‌گذاری، بورس‌ها و ناشران را برگزار می‌کنند. به گزارش روابط عمومی مرکز مالی ایران، در این سمینار تخصصی سیر تاریخی پیدایش و روند تغییرات و توسعه آپشن در بازارهای ساخت‌یافته ارائه می‌شود و به‌عنوان نمونه به بررسی بورس اختیار معامله شیکاگو CBO پرداخته می‌شود. همچنین قابلیت‌ها و مزایای قراردادهای اختیار معامله برای نهادهای سرمایه‌گذاری، بورس‌ها و ناشران معرفی می‌شود. مروری بر عملکرد اختیار معامله در ایران با بررسی موردی قراردادهای اختیار معامله در بورس کالا و مورد کاوی عملی اختیار معامله در پوشش ریسک و سودآوری در بازار داخل و خارج از دیگر محورهای این سمینار است.

  مازیار یوسفی‌زاد، موسس و ‌مدیر فاند Derivatix Capital Management ، مدیرعامل آپشنیوم و تحلیل‌گر ارشد ریسک TD & CIBC تدریس در این سمینار را بر عهده دارد.

مدیران و کارشناسان ارکان بازار سرمایه، شرکت‌های کارگزاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری، شرکت‌های بیمه و سایر نهادهای مالی جامعه مخاطبان این سمینار را تشکیل می‌دهند. سمینار تخصصی قابلیت‌های قراردادهای اختیار معامله 19 اردیبهشت‌ماه در محل شرکت فرابورس ایران برگزار می‌شود. کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی www.ifc.ir  امکان‌پذیر است. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب