امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21407 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از اپلیکیشن حملو با شعار «همیشه هرجا حملش با ما»؛

آنلاین با حملو پیک موتوری سفارش دهید

خبرایران:کافی است محل مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست پیک کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن راننده در محل شما حاضر شود و بسته را تحویل بگیرد و به مقصد برساند؛ به همین خاطر است که شعار‌ «همیشه هرجا حملش با ما» برای این سرویس در نظر گرفته شده است.
آنلاین با حملو پیک موتوری سفارش دهید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت حملو، در حال حاضر این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید و آیفون در دسترس است و شیوه‌ی کارکرد آن شبیه به برنامه‌هایی مثل اسنپ است، با این تفاوت که ویژه حمل کالا و بار است و خلا سفارش سریع و ارزان پیک موتوری را پر کرده است. کافی است در نرم افزار محل مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست پیک کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن راننده در محل شما حاضر شده و بسته را تحویل بگیرد و به مقصد برساند؛ به همین خاطر است که شعار‌ «همیشه هرجا حملش با ما» برای این سرویس در نظر گرفته شده است.

 با ثبت‌نام در حملو از مزیت‌هایی همچون کنترل لحظه‌ای بسته و راننده روی نقشه، امکان بیمه کردن بسته، قیمت پایین‌تر به نسبت پیک‌های موتوری (تا ۳۰ درصد کمتر)، پرداخت اعتباری-آنلاین و امکان ثبت سفارش تا ساعت ۱۲ بامداد اشاره کرد. همچنین با نصب و عضویت در برنامه مبلغ ۱۰.۰۰۰ تومان اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید حملو را از گوگل پلی، اپل استور و کافه بازار دریافت کنید و اولین سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حملو، به سایت آن به آدرس https://hamloo.com مراجعه کنید

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب