امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21408 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تخفیف ویژه بلیط بازی پرسپولیس - الوحده با کوثر کارت

خبرایران:هوادارانی که دارای کارت هواداری پرسپولیس از موسسه اعتباری کوثر هستند، می‌توانند بلیط بازی با الوحده برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی را تنها با پرداخت مبلغ پنج هزار تومان تهیه کنند.
تخفیف ویژه بلیط بازی پرسپولیس - الوحده با کوثر کارت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ بهای بلیط بازی پرسپولیس – الوحده در طبقه دوم ورزشگاه برای دارندگان کارت‌های هواداری پرسپولیس که از طرف موسسه اعتباری کوثر تنها پنج هزار تومان خواهد بود و این در حالی است که در بازی با الریان بهای این بلیط ها 15 هزار تومان بود.

بر اساس این گزارش: هواداران محترم تنها با خرید از پایانه های فروش مستقر در باجه های بلیط فروشی ورزشگاه آزادی می توانند از تخفیف مذکور استفاده نمایند ، لذا با شارژ کوثر کارت خود با خیالی آسوده به ورزشگاه بروید.

این گزارش می افزاید: در حال حاضر تنها کارت هواداری معتبر پرسپولیس، کارت هایی است که توسط موسسه اعتباری کوثر صادر می‌شود که در واقع کارت‌های بانکی هستند . هواداران نه تنها برای دریافت کارت هواداری متحمل هزینه نمی‌شوند، بلکه در عمل صاحب یک کارت بانکی عضو شتاب خواهند شد که می‌توانند از آن برای انجام تمام امور بانکی و خریدهای خود بهره‌مند شوند.

هرمشتری دارای کارت هواداری تنها قادر به خرید یک بلیط خواهد بود، لذا مشتریان در صورتی که تمایل به تماشای گروهی بازی دارند می بایست کارت هوادارب برای تمامی نفرات تهیه کنند .

خاطر نشان می سازد: هوادارانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت هواداری خود اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند در فرصت باقیمانده با مراجعه به هر یک از 350 شعبه موسسه اعتباری در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی – هواداری پرسپولیس اقدام نمایند. هواداران به این ترتیب با دریافت و استفاده از این کارت‌ها در امور مالی خود ضمن کمک به باشگاه و پشتیبانی از تیم محبوبشان، از تسهیلات گوناگون چون تخفیف یاد شده برای تهیه بلیت بازی با الوحده و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 19:55 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم الوحده خواهد بود. این بازی همزمان با بازی الریان – الهلال در دوحه برگزار می‌شود تا در پایان این دوره رقابت‌ها، دو تیم از گروه چهارم صعود کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب