امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21420 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید رئیس پژوهشکده ازدیادبرداشت از غرفه پژوهشگاه صنعت نفت

خبرایران:دكتر شهاب گرامي، رئيس پژوهشكده ازدياد برداشت از مخازن نفت و گاز در بازدید از دستاوردهای پژوهشگاه در نمایشگاه نفت و گاز ، اين پژوهشكده را مركزي مستقل در حوزه ازدياد برداشت معرفی و گفت: این پژوهشكده داراي زير گروه هايي نظير ازدياد برداشت ثالثيه، مديريت آب توليدي و تزريق آب، گاز ميعاني و همچنين بهينه سازي توليد است .
بازدید رئیس پژوهشکده ازدیادبرداشت از غرفه پژوهشگاه صنعت نفت

دكتر شهاب گرامي، رئيس پژوهشكده ازدياد برداشت از مخازن نفت و گاز، روز دو شنبه 18 اردیبهشت ماه در بازدید خود از دستاوردهای پژوهشگاه در نمایشگاه نفت و گاز ، اين پژوهشكده را مركزي مستقل در حوزه ازدياد برداشت معرفی کرد و گفت: این پژوهشكده داراي زير گروه هايي نظير ازدياد برداشت ثالثيه، مديريت آب توليدي و تزريق آب، گاز ميعاني و همچنين بهينه سازي توليد است .

وي ادامه داد: در حال حاضر مطالعات دو ميدان در قراردادهاي جديد به اين پژوهشكده واگذار شده است كه يكي از آنها ميدان بي بي حكيمه است كه با مناطق نفت خيزجنوب همكاري مي كنيم و میدان دوم نیز پارس جنوبی است که لایه‌های گازی و نفتی را شامل می‌شود.

گرامي به همكاري گسترده شركت هاي داخلی و خارجی كشور تاكيد كرد و گفت: هم اكنون شبكه های متنوعي از حوزه هاي دانشگاهي خارج از كشور ومشاورين داخليدر اين پژوهشكده شکل گرفته است که پژوهشگاه یکی از شبکه‌های پژوهشكده ازدياد برداشت است.

رئيس پژوهشكده ازدياد برداشت بر ضرورت استفاده از تخصص پژوهشگران پژوهشگاه در حوزه هاي مختلف آزمايشگاهي و مهندسي نيز تاكيد كرد و افزود :ارتباط و تعامل اين پژوهشكده با پژوهشگاه بسيار نزديك بوده و تمامي فعاليت هاي آزمايشگاهي كه ديگر بخش ها قادر به انجام آن نيستند، توسط پژوهشگاه انجام مي شود.

وي در خاتمه تصريح كرد: پژوهشگاه به عنوان يك مركز عالي در كل كشور محسوب شده كه در حوزه هاي پايين دست و بالادست صنعت نفت خدمات شايسته اي را ارايه مي كند و با توجه به قابليت هاي موجود در اين پژوهشگاه قطعاً پژوهشكده ازدياد برداشت در پروژه هاي خود از آن بهره مند خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب