امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21456 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پیامی صورت گرفت؛

عاطفی فر آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی را تبریک و تهنیت گفت

خبرایران: علیرضا عاطفی فر سرپرست بانک دی در پیامی، آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی را تبریک و تهنیت گفت.
عاطفی فر آغاز هفتمین سال فعالیت بانک دی را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، علیرضا عاطفی فر- سرپرست بانک دی- در پیامی در روز 18 اردیبهشت ماه سال 1396،ورود این بانک به هفتمین سال فعالیتش را به همه ذینفعان بانک دی تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران محترم بانک دی، مشتریان گرامی و سهامداران عزیز درود.

 اکنون که در آستانه ورود به هفتمین سال تاسیس بانک دی این افتخار را داشته ام که در خدمت جامعه شریف خانواده شهدای معظم، ایثارگران و جانبازان مکرم و هم چنین سایر ذینفعان بانک دی باشم خداوند را شکر می گویم و پروردگار بلند مرتبه را سپاس می گویم که افتخار هفت سال خدمت و ارزش آفرینی به ملت شریف ایران را به این مجموعه ارزشی عطا نموده است.

18 اردیبهشت، یادآور تشکیل بانکی به نام دی است  که دوران اولیه خود را گذرانده و اکنون وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شده است. هفت سال فعالیت در پیچ و خم های مسیری که طی شد، تنها با همت پرسنل خدوم و مدیریت رهبران بانک از ابتدای تاسیس تا کنون، میسر شده است و اکنون این بانک با کوله باری از تجربه دوران پشت سر، خود را برای خدمت رسانی به ذینفعان خود که همانا خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز می باشند، و هم چنین مشتریان خود آماده کرده است.

امید است در سال جدید فعالیت بانک ، بتوانیم با طرح ها و ایده های جدید جهت خدمت رسانی به مشتریان گرامی کوشا باشیم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیران ارشد بانک، فرا رسیدن هفتمین سالروز تاسیس بانک دی را به سهامداران ارزشمند، مشتریان گرامی این بانک ارزش آفرین و هم چنین پرسنل خدوم این بانک که از جوانان غیور ایران زمین هستند،  تبریک میگویم و تقارن آن با ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به فال نیک می گیرم ان شالله جوانان این بانک، پیرو خط آن حضرت، با ایمان پاک، خدمت گذار جامعه باشند.

علیرضا عاطفی فر

سرپرست بانک دی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب