امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21490 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در همایش بزرگ ایستگاه های فعالیت بدنی اتفاق افتاد؛

تجلیل از14 مربی برتر ایستگاههای فعالیت بدنی منطقه 15

خبرایران:در همایش بزرگ ایستگاه های فعالیت بدنی؛ از 14 مربی برتر ایستگاههای فعالیت بدنی منطقه 15 تجلیل شد.
تجلیل از14 مربی برتر ایستگاههای فعالیت بدنی منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این همایش به همت اداره تربیت بدنی منطقه و همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت با حضور 3000 نفر از بانوان و آقایان ورزشکار منطقه برگزار و طی آن از  7 مربی خانم و 7 مربی آقا به عنوان مربیان برتر ایستگاهای فعالیت بدنی منطقه با اهداء هدایای تقدیرشد.
به گفته  وی این مراسم با حضور دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، عسگری معاون ورزش آقایان، خانم میرزایی معاون ورزش بانوان مناطق 22گانه، معاون مالی و اداری، مدیران تربیت بدنی منطقه و کارشناسان ورزش منطقه 15 حضور داشتند.
این گزارش حاکیست، در مجموع 65 ایستگاه فعالیت بدنی در بوستانها و مجموعه های ورزشی منطقه فعال است که 53 ایستگاه مختص بانوان و 12 ایستگاه به آقایان اختصاص دارد.
شایان ذکر است، این همایش صبح روز پنج شنبه 21 اردیبهشت در بوستان خلیج فارس منطقه و با اجرای برنامه های ویژه و ورزش همگانی تمام حاضرین برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب