امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21502 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بافرانی درآیین افتتاح وبهره برداری از 20 پروژه منطقه 21اعلام کرد؛

مشکل چهارراه ایران خودرو وتقاطع فتح برای شهروندان منطقه کامل حل شده/ تقاطع بزرگراه فتح بلوار گلها جمعیت 130هزارنفری را ازبن بست خارج کرد /درخصوص بزرگراه شهید لشگری وارتباط برقرارکردن شهراندیشه و شهریار هنوز با وزارت نیرو به توافق نرسیدیم

خبرایران: دکترجمال بافرانی شهردارمنطقه۲۱ گفت: پل کاروانسر سنگی یک و 2 در بزرگراه‌های لشگری، فتح، حکیم،‌ شهید فهمیده، شهید همت و خرازی را به یکدیگر متصل کرده واین پروژه‌های بسیار عظیم در تهران کم نظیر است.
مشکل چهارراه ایران خودرو وتقاطع فتح برای شهروندان منطقه کامل حل شده/ تقاطع بزرگراه فتح بلوار گلها جمعیت 130هزارنفری را ازبن بست خارج کرد /درخصوص بزرگراه شهید لشگری وارتباط برقرارکردن شهراندیشه و شهریار هنوز با وزارت نیرو به توافق نرسیدیم

به گزارش خبرنگارخبرایران،«آیین افتتاح وبهره برداری از۲۰پروژه منطقه۲۱»با حضور«مهندس مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران، «دکترجمال بافرانی» شهردارمنطقه ۲۱ و مدیران شهری و اصحاب رسانه روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه 1396 در مجموعه ورزشی شهدای شهرک دانشگاه تهران برگزارو دراین مراسم «دکترجمال بافرانی» شهردار منطقه 21 اظهارداشت: در آبان سال گذشته شاهد افتتاح 70 پروژه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی،‌ زیست محیطی و غیره بودیم.

شهردارمنطقه۲۱تصریح کرد: درراستای خدمات رسانی به شهروندان این منطقه 20 پروژه عمرانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی را افتتاح و به بهره‌برداری رساندیم و در سال گذشته پروژه‌های عظیم بسیاری در منطقه 21 ساخته شد، به همین منظور در راستای فراهم آوردن امکانات بیشتر امسال هم پروژه‌های دیگری را در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: مهندسی دربزرگراه شهید لشکری وشهید فتح امروزاصلاح شده و امسال علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها، یک بوستان ویژه برای بانوان این منطقه به بهره‌برداری رساندیم و در طول 2 سال گذشته 5 تقاطع مهم فرامنطقه‌ای در منطقه 21 اجرایی شد که باعث شد تا 9 استان شمالی کشور بتوانند از بزرگراه فتح‌، شرق آزادگان، شهید فهمیده بدون هیچ مشکلی تردد کنند.

دکتربافرانی عنوان داشت: بدون شک این تقاطع‌ها و بزرگراه‌ها نقش بی‌نظیری در رفع مشکل ترافیک داشتند و بزرگراه شهید لشکری در چهارراه ایران خودرو در 3 سطح زیرگذر تردد را بسیار برای شهروندان راحت کرده است.

وی ابرازداشت: از سال 69 تاکنون بسیاری از شهروندان از نزدیک شدن و انتخاب مسیرهایی مانند شهید لشکری، فتح و غیره ترس داشتند، چرا که با یک گره کور ترافیکی مواجه می‌شدند اما امروز با برطرف کردن این مشکل این مسیر انتخاب اول برای تردد شهروندان است و چهارراه ایران خودرو و تقاطع فتح ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و مهمترین ویژگی‌ این تقاطع‌های اجرا شده این است که کمترین آزار را به شهروندان می‌رساند.

شهردار منطقه 21 اضافه کرد: تقاطع بزرگراه فتح بلوار گلها که برای نخستین بار در تهران یک جمعیت 130 هزار نفری را از بن بست خارج کرده واین امر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام شده و مهمترین ویژگی‌ آن فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان منطقه 21 است.

وی ادامه داد: پل کاروانسر سنگی یک و 2 در بزرگراه‌های لشگری، فتح، حکیم،‌ شهید فهمیده، شهید همت و خرازی را به یکدیگر متصل کرده واین پروژه‌های بسیار عظیم در تهران کم نظیر است.

دکتربافرانی یادآورشد:درخصوص بزرگراه شهید لشگری وارتباط برقرارکردن شهراندیشه و شهریار هنوز نتوانسته ایم با وزارت نیرو به توافق برسیم، به همین دلیل پس از رسیدن به توافق و حل مشکل رودخانه روی چال این پروژه عمرانی عظیم را هم اجرایی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:درگذشته شاهد مشکل آب گرفتگی و سیلاب منطقه 21 بودیم، تاجایی که با بارش باران و طغیان رودخانه کن متاسفانه شاهد آب گرفتگی و ترافیک سنگین در سطح معابر می‌شدیم اما با حذف برخی کانال‌ها و ایجاد کانال‌های استاندارد و اصولی توانستیم بسیاری از مشکلات منطقه منطقه 21 را کاهش دهیم.

شهردارمنطقه 21 خاطر نشان کرد: پیشروی آب از جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین سیل جاری شده از رودخانه کن به صورت کامل مرتفع شده و امروز80 میلیارد تومان هزینه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه 21 شده است.

وی درپایان سخنان خود گفت: تمام اقدامات انجام شده مانند احداث سرانه‌های فضای سبز، سرانه‌های خدمات زیست محیطی و غیره در راستای فراهم کردن شرایط بهتر برای شهروندان منطقه 21 بوده و امیدواریم درآینده نیز بتوانیم برای شهروندان این منطقه کارهایی اساسی انجام دهیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب