امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21519 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کهریزک درجشن میلاد مهدی (عج) سراسر نور و شادی شد

خبرایران:به شکرانه میلاد منور یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و با عنایت نیکوکاران هنرمند ، محل زندگی سالمندان و معلولین کهریزک غرق در جشن و سرور شد.
کهریزک درجشن میلاد مهدی (عج) سراسر نور و شادی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛به همت همراهان کهریزک و به میمنت میلاد با سعادت امام زمان، مهدی موعود (عج) جای جای سرای نیکی ها – کهریزک سرشار از جشن و سرور شد.

در این روز خجسته ، یاران مهربان کهریزک آمدند تا برای همه ساکنین این خانه ، جشن میلاد به پا دارند و لبخند شادی را ارزانی همگان نمایند.

 بانوان امینی و خسروجردی و نیز ابوالفضل حاتمی کیا ، بانیان خیری بودند که به همراه خانواده ها و خویشاوندان خود ، پایه گذار جشن با شکوه نیمه شعبان شدند و انواع برنامه های شاد و مهیج را در برنامه زندگی عزیزان کهریزکی قرار دادند.

 در آن سوی نیز گروهی دیگر از جوانان مهربان شهر که در قالب دف نوازان میلاد سالهاست در اعیاد و مناسبتهای گوناگون روحیه بخش کهریزک و اهالی آن هستند، اینبار نیز ترجیح اولشان این مجموعه بود و با حضور گرم خود ، کاروانی از جشن و سرور به راه انداختند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت بزرگ پرچم دار عدل و عدالت ، مهدی موعود (عج) به محضر همه منتظران آن حضرت بویژه آنان که زندگی بخشی به 1750 مددجوی ساکن در این خانه را در برنامه عمر با عزت خویش دارند، از خداوند متعال برای تمامی بانیان خیر که به هر نحوی عدالت اجتماعی را در حق ضعیف ترین اقشار جامعه به نیکی و نیک رویی ادا می نمایند ، عزت و سربلندی در دنیا و آخرت مسئلت دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب