امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21521 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همدلی و همراهی شهرداری تهران با خانواده بزرگ کهریزک

خبرایران: دکتر تورج فرهادی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ، پیوستن به جمع کسانی که در امور عام المنفعه آسایشگاه خیریه کهریزک سهیم و دخیل هستند را افتخاری بزرگ برای خود و همکارانش دانست.
همدلی و همراهی شهرداری تهران با خانواده بزرگ کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در دیدار از خانواده بزرگ کهریزک ، حجم فعالیت های در حال انجام این مجموعه را بی نظیر دانست و بر تقویت توان آن در همه زمینه ها تأکید کرد.

 دکتر تورج فرهادی که در نشست با هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک سخن می گفت ، تصریح کرد :

 اعتقاد داریم امور عام المنفعه مختص به یک یا چند گروه خاص در سطح جامعه خلاصه نمی شود ، بلکه با اشاعه این فرهنگ ناب می توان مشارکت عمومی را در انجام این مهم بطور چشمگیری افزایش داد.

 وی با بیان اینکه کارهای بزرگ از انسان های بزرگ سر میزند ، اذعان داشت :

 وضعیت فعلی کهریزک و خدمات گوناگون در آن به ما می گوید می توان این نگاه بزرگ را در جامعه تقویت کرد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر خدمات خداپسندانه برای افراد کم توان جامعه باشیم.

فرهادی پیوستن به جمع خادمین کهریزک را افتخار خود و همکارانش دانست و گفت :

 در بخش امور تخصصی ، آمادگی داریم بصورت داوطلبانه از عمر و تخصص خود در پیشبرد اهداف فنی کهریزک تلاش نمائیم ضمن آنکه در حمایت از تمامی موسسه خیریه کهریزک از طریق شهرداری ، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 معاون شهر سازی و معماری شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد این حضور بتواند بهره ای از دعای خیر سالمندان و معلولین کم توان شهر را نصیب خادمین بی منت این شهر نماید.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب