امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21522 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابتکاری در خور تحسین از جوانان مهربان شهر

خبرایران :در اقدامی تحسین برانگیز و توسط جمعی از جوانان تحصیلکرده و مهربان شهر ، سالمندان و معلولین سپید موی کهریزک که سابقه فرهنگی را در شناسنامه زندگی دارند ، لوح تقدیر های زیبای خود را دریافت کردند.
ابتکاری در خور تحسین از جوانان مهربان شهر

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ 24 نفر معلم از کار افتاده جامعه که از ساکنین خانواده بزرگ کهریزک هستند ، مفتخر به دریافت لوح سپاس شدند.

 در این ابتکار در خور تحسین که توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به انجام رسید، لوح های تقدیر منقش بنام یکایک معلمین از کار افتاده کهریزکی تقدیم آنان گردید تا یاد آن ایام خجسته و پر تلاش جوانی در دل عزیزان کم توان زنده و پویا گردد.

 لشکری به نمایندگی از دوستان مهربان خود به خبرنگار کهریزک گفت : در دانشگاه به آن دسته از اساتیدی که روابط عاطفی و نزدیک بیشتری با دانشجویانشان دارند ، برای قدر شناسی لوح سپاس اهداء می کنیم تا بگوئیم که قدردان محبت های آنان هستیم.

وی ادامه داد : امسال تصمیم گرفتیم این قدر دانی را به جمع معلمینی بیاوریم که مدتهاست از جامعه بدور هستند و با ابتکار به جامعه یاد آوری کنیم که آسایشگاه نشینی نباید باعث فراموشی معلمین از کار افتاده شود.

این دانشجوی مهربان از حال خوب خود و دوستانش نیز اینچنین گفت : با خاطری خوش به خانه بر می گردیم ، برای خانواده های خود خواهیم گفت که در کهریزک چه کردیم و از آنان نیز دعوت می کنیم که به اینجا بیایند ، تفاوت زندگی در شهر و اینجا را از نزدیک ببینند و بدانند که باید گاهی از زندگی شهر نشینی فاصله گرفت و به چنین مکان هایی هم سری زد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب